• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
دو شنبه 5 دی 1401
کد مطلب : 181099
+
-

آزادی دختر ربوده شده از انزلی در خرمشهر

تحقیقات درباره ربوده شدن دختری 13ساله در بندرانزلی نشان داد که زنی همراه با پسر نوجوانش او را ربوده و به خرمشهر منتقل کرده‌اند.
به گزارش همشهری، چند روز قبل به پلیس بندرانزلی خبر رسید که دختری ۱۳ساله در یکی از خیابان‌های بندرانزلی ربوده شده است. از همان زمان تلاش‌ها برای آزادی دختر نوجوان و دستگیری عاملان آدم‌ربایی آغاز شد. کمی بعد مأموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد عاملان این آدم‌ربایی زنی 47ساله و پسر 15ساله‌اش هستند. پسر نوجوان از طریق شبکه‌های اجتماعی دختر 13ساله را فریب داده و با او طرح دوستی ریخته بود. او از این طرق توانسته بود دختر نوجوان را از خانه خارج کند و در ادامه با همدستی مادرش دختر فریب خورده را از بندرانزلی به خرمشهر منتقل کرده بودند. در این شرایط بود که مأموران در عملیاتی ضربتی مادر و پسر را در خرمشهر دستگیر کرده و دختر ربوده شده را آزاد کردند.
سرهنگ مهدی نجفی‌پور، فرمانده انتظامی بندر انزلی در این‌باره گفت: متهمان دستگیر شده اعتراف کردند که با شگرد طرح دوستی در فضای مجازی، این دختر را اغفال و او را ربودند. به‌گفته وی متهمان در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید