• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 3 دی 1401
کد مطلب : 180928
+
-

با مردم/تکمیل بزرگراه‌های تهران عامل کاهش ترافیک است

چندین بزرگراه خوب در تهران وجود دارد و چندین بزرگراه دیگر ضروری است. مهم‌ترین آنها تکمیل بزرگراه‌های ساخته شده مثلا چند طبقه کردن بزرگراه همت و یا ادامه بزرگراه بعد از میدان سپاه است. یا مثلا ایجاد زیرگذر برای بزرگراه حکیم. هر کدام از اینها درصورت ساخت و راه‌اندازی می‌توانند باعث کاهش بار ترافیکی شهر باشند و به‌عنوان نقطه درخشان عملکرد مسئولان از آنها یاد خواهد شد.
شوذب از تهران

ساخت آزادراه پل زال فراموش شد
آزادراه پل زال از بخش مورموری آبدانان تا مرز چیلات دهلران را طی می‌کند و یکی از راه‌های ورود و تبادلات به کشور عراق است که به‌دست فراموشی سپرده شده است. حال سؤال ما این است چرا مسئولان مجوز تکمیل و راه‌اندازی این آزادراه را صادر نمی‌کنند تا هر چه زودتر تردد آسان شده و چرخ اقتصادی مردم منطقه به‌واسطه این آزاد راه بهتر بچرخد؟
حسینی از دهلران

کوچه مهران خیابان مقدس اردبیلی دوطرفه شود
مدت‌هاست کوچه مهران حدفاصل خیابان‌های استاد فرشچیان (فرخ سابق) و ثارالله منشعب از خیابان مقدس اردبیلی، از سمت شرق به غرب یکطرفه شده است.این موضوع باعث شده تا بسیاری از خودروها به‌رغم وجود تابلوی ورود ممنوع، به‌طور خلاف وارد کوچه شوند که این تخلف دردسرهایی را ایجاد کرده و گاهی موجب تصادف هم می‌شود. خواهشمندیم این کوچه را به روال قبل دوطرفه کنید.
جعفری از تهران

پیامک
با موتورسوارانی که پلاک‌شان را پنهان می‌کنند برخورد شود

پنهان کردن پلاک موتور، شگرد جدیدی است که برخی از موتورسواران برای فرار از دست قانون و دور زدن قوانین راهنمایی و رانندگی از آن استفاده می‌کنند. بعضی هم با گل و یا ماسک روی پلاک‌شان را می‌پوشانند و یا آن را مخدوش می‌کنند! این قبیل کارها خلاف قانون و تضییع حقوق دیگران است. از نیروی انتظامی درخواست داریم تا برخورد جدی و عبرت‌آموز با این قبیل افراد صورت گیرد.
کلانتری از تهران

تعداد اتوبوس‌های شهری در قزوین ناکافی است
جمعیت شهر قزوین هر روز بیشتر می‌شود و شمار زیادی دانشجو نیز در این شهر تردد دارند درحالی‌که ناوگان حمل‌ونقل فعلی پاسخگوی این جمعیت و نیازهایشان نیست. با گران شدن کرایه تاکسی اقبال مردم به اتوبوس‌ها بیشتر شده و با توجه به اینکه قزوین شهر دانشجویان است استفاده از اتوبوس بسیار زیاد است. جا دارد مسئولان نسبت به افزایش تعداد اتوبوس‌های این شهر اقدام کنند و حداقل در برخی ساعات روز اتوبوس‌های بیشتری برای تردد در شهر درنظر بگیرند.
زرگر از قزوین

آسفالت خیابان فرجام نیازمند مرمت است
آسفالت خیابان فرجام وضعیت بدی دارد و دست‌اندازها و پستی و بلندی‌های آن برای رانندگان دردسر‌ساز شده است. خواهشمندیم هرچه زودتر نسبت به مرمت و بازسازی آن اقدام شود.
جزانی از تهران

پیام
افزایش حقوق بازنشستگان بانک‌ها انجام نشده است

بازنشسته‌ای بانکی هستم که طبق قانون حقوق دریافتی بازنشستگان بانک باید 90درصد افزایش حقوق کارکنان شاغل در این شغل باشد. نه‌تنها این اتفاق نیفتاده بلکه 35درصد افزایش حقوق سال 1400که مصوبه و دستورالعمل دولت بوده هم برای ما اعمال نشده است. پیگیری‌ها هم تا الان بی‌نتیجه بوده است. از مسئولان درخواست داریم تا نسبت به اصلاح این وضعیت اقدام کنند.
امامی از کرج

در ساماندهی هوشمندانه وی پی ان‌ها جدیت وجود داشته باشد
به‌کارگیری وی پی ان‌ها هر روز فرصت بیشتری در اختیار بیگانگان قرار می‌دهد تا هجمه‌های همه جانبه‌خود را عملی کنند. جا دارد مسئولان برای ساماندهی هوشمندانه وی‌پی‌ان‌ها جدیت بیشتری به خرج دهند و به این وضع نابسامان در فضای مجازی پایان دهند.
علیالی از تبریز

قدردانی
قدردانی از اتوبوسرانی برای نصب دستاویز در اتوبوس‌ها
اتوبوس‌هایی که به‌تازگی در مسیر پارک وی تا پایانه معین راه‌اندازی شده‌اند دارای دستاویز هستند و مسافران ایستاده می‌توانند دستشان را به یک نقطه‌ای بگیرند که حداقل تعادل آنها را حفظ کند. از مسئولان اتوبوسرانی برای توجه به این خواسته مردم سپاسگزاریم.
محبی از تهران



 

این خبر را به اشتراک بگذارید