• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
سه شنبه 29 آذر 1401
کد مطلب : 180622
+
-

صدرنشینی قلعه‌نویی قبل از دربی

صدرنشینی قلعه‌نویی قبل از دربی

در شروع دوباره لیگ برتر، اولین بازی از هفته دوازدهم این رقابت‌ها با پیروزی تیمی همراه شد که در 11بازی گذشته‌اش فقط یک برد و مجموعا 6امتیاز داشت! ادسون تاوارس که سابقه مربیگری در سپاهان را هم داشت در بازگشت دوباره به ایران توانست طلسم نبردن‌های صنعت‌نفت را در همین اولین بازی بشکند.

صنعت‌نفت در زمین نساجی قائمشهر اولین گل را توسط امید خالدی زد و در دقیقه75 هم میثم تهی‌دست برتری میهمان را دوبرابر کرد که گل او زیبایی دوچندانی داشت.

دیروز در دربی استان کرمان هم نتیجه 2 بر صفر به دست آمد و رفسنجانی‌ها به برتری رسیدند. لوسیانو پریرا و مهدی ترکمان 2گل میهمان را به مس
کرمان زد.

در انزلی مصاف ملوان و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شاگردان مورایس باز هم در نزدیک شدن به صدر جدول ناکام بمانند.

جدال ذوب‌آهن و آلومینیوم در فولادشهر نیز با گل خوردن اراکی‌ها بعد از 552دقیقه همراه بود. تیم مهدی رحمتی بعد از 6هفته گل نخوردن و شکست‌ناپذیری بالاخره روی شوت زیبای صادق صادقی تسلیم شد و بدون امتیاز از اصفهان برگشت.

در سیرجان، تیم گل‌گهر با وجود عقب افتادن از هوادار در نیمه دوم کام‌بک زد و با برد 2 بر یک موقتا به صدر جدول رسید. گل‌های گل‌گهر را تبریزی و آرمین سهرابیان زدند.

فولاد هم دربی خوزستان را با 4گل (2‌پنالتی) از نفت مسجدسلیمان برد تا نکونام بعد از 7بازی بالاخره رنگ پیروزی را ببیند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید