• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 28 آذر 1401
کد مطلب : 180479
+
-

با مردم/حذف کشورمان از کمیسیون مقام زن سازمان ملل ظالمانه است

متأسفانه در پی نشست اخیری که در سازمان ملل صورت گرفت رأی بر اخراج ایران از کمیسیون مقام زن شد.این در حالی است که هم‌اکنون بسیاری از کشورها حداقل حقوق زنان را رعایت نمی‌کنند و حتی از حق ابتدایی و مسلم تحصیل هم محرومند. این اقدام ناعادلانه و غیرمنصفانه به نوعی توهین به مردم و خصوصا زنان کشور ماست. هیچ‌کس نمی‌تواند دستاورد بانوان کشورمان را در عرصه‌های فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی در طول سال‌های گذشته انکار کند.مسلما این دستاوردها در سایه توجهات دولت و مسئولان عالی رتبه کشور صورت گرفته و نادیده گرفتن این همراهی و حمایت منصفانه نیست.
کلاهدوز از تهران

شعارها و تصاویر مناسب در مکان‌های مناسب شهر جانمایی شود
حالاکه به لطف و یاری خداوند منان آتش اغتشاشات با رفتن دودش به چشم پلیددشمنان این نظام مقدس خاموش شده، وقت آن است نسبت به امحای کامل شعارهای هنجارشکن اقدام شده و شهر با تصاویرمناسب و شعارهای ارزشی و متون دینی آراسته شود که البته شهرداری در این مسیر حرکت کرده و در برخی بزرگراه‌ها تصاویری از زیبایی‌های ایران نصب کرده که بسیار قابل تحسین است و باید استمرار یابد.
عسگرآبادی از تهران


پیامک
نظارت و مسدودسازی کانال‌های گمراه‌کننده فراموش نشود
در گیرودار فیلتر کردن و گسترش استفاده از فیلترشکن‌ها متأسفانه فعالیت کانال‌های گمراه‌کننده و بعضا خلاف شرع و عرف بیشتر شده و هر روز ممکن است جوانان بیشتری به دام این کانال‌ها گرفتار شوند. جا دارد در همین بحبوحه و تنگنا نیز نظارت و مسدود‌سازی‌ این کانال‌ها فراموش نشود تا ذهن جوانان مسموم نگردد.
کاویانی از یزد

مسئولان با مشترکان خدمات عمومی با ادبیات مناسب صحبت کنند
در فصل سرما و زمستان مردم به‌خصوص در مناطق سردسیر ناچار به استفاده از سوخت گاز برای گرم شدن منازل و محل کار خود هستند، لذا تهدید به جریمه و به‌کار بردن جمله و اصطلاحی نظیر نقره داغ کردن مشترکان پرمصرف از سوی مسئولان دور از‌شأن آنهاست.
از سوی دیگر استفاده از بخاری‌های برقی هم که مصرف برق کشور و خانواده‌ها را چندین برابر می‌کند و هزینه‌های سنگینی به همراه دارد چاره‌ساز نیست، بنابراین تکلیف مردم چیست و چه باید بکنند که هم سلامت بمانند، هم هزینه کمتری متحمل شوند و هم به حرف‌های مسئولان عمل کرده باشند؟
محمود از اصفهان

پیام

مدیران جدید باید با اصلاحات مشی مدیر قبلی را دنبال کنند
رویه در ایران به اینگونه است که با آمدن مدیران جدید، مدیران قدیمی که با پول بیت المال تجربه‌ای کسب کرده‌اند کنار زده می‌شوند.درحالی‌که به‌هرحال روند مدیریت و منابع در هر سازمانی مشخص است و کافی است اشتباهات و کاستی‌های مدیریت قبلی اصلاح شده و روند مدیریت بدون توهین و انداختن تقصیر گردن مدیران قبلی ادامه یابد. تا کی می‌خواهیم به این روند معیوب ادامه دهیم و با آمدن هر مدیر جدیدی کشور را از مدیران باتجربه قبل محروم و به‌اصطلاح چرخ را از نو اختراع کنیم.
علیرضا ابراهیمی از تهران

ساخت کارخانه فولاد در قائن درست نیست
هر چند قائنات با مشکل بیکاری و سرمایه‌گذاری مواجه است ولی ساخت کارخانه فولاد که آب بر است در سرزمین بی‌آبی نظیر قائن که پایتخت زعفران ایران است، نمی‌تواند منطقی باشد و می‌تواند باعث نابودی یکی از برندهای صادراتی کشور شود.
زعفرسلطانی از قائن

سامانه 192نام روز‌های هفته را اعلام کند
من یک خانم سالمند هستم که تقریبا از خانه خارج نمی‌شوم به همین علت گاهی روزهای هفته را گم می‌کنم. وقتی با سامانه 192تماس می‌گیرم تنها ساعت را اعلام می‌کند. چه خوب است که نام همان روز را با تاریخ اعلام کند که افرادی مثل من از سردرگمی نجات پیدا کنند.
صیرفی از تهران


 

این خبر را به اشتراک بگذارید