• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 24 آذر 1401
کد مطلب : 180172
+
-

با مردم/صداوسیما و رسانه‌ها هنرمندان را تا زنده هستند دریابند

یکی از ایرادهایی که بر صدا و سیما وارد است اینکه در بسیاری از موارد چهره هنرمندان در زمان حیات آنها نشان داده نمی‌شود و پس از درگذشت آنها تصویرشان به نمایش درمی‌آید به‌گونه‌ای که مردم اگر در مکان‌های عمومی ایشان را ببینند، نمی‌شناسند، از جمله این افراد مرحوم اسفندیار قره‌باغی بود که مردم فقط صدای ایشان را که خواننده سرودهای معروف حماسی و انقلابی بودند شنیده بودند و بسیار کم ایشان را دیده بودند. این موضوع در مورد هنرمندان صداپیشه به‌خصوص دوبلورهای سینما و تلویزیون هم صدق می‌کند. بهتر است این رسانه و دیگررسانه‌ها هنرمندان را در زمان حیات نیز به تصویر بکشند.
صداقتی از تهران

دکل اینترنت همراه در روستای نظم‌آباد اراک نصب شود
از مخابرات اراک درخواست داریم نسبت به نصب آنتن اینترنت تلفن همراه در روستای نظم‌آباد که کنار شهر اراک قرار گرفته، اقدام نمایند. متأسفانه هم‌اکنون آنتن‌دهی در این روستا بسیار ضعیف است.
خان‌آبادی از نظم‌آباد اراک

از ثروتمندان و سلبریتی‌ها هم مالیات بگیرند
چگونه است که کارگران ساده و کارمندان از پایین‌ترین تا عالی‌ترین مجبورند که مالیات بدهند اما برخی ثروتمندان، پزشکان و سلبرینی‌ها با میلیاردها درآمد مالیاتی نمی‌دهند. اگر امثال اینها مالیات ندهند چه رغبتی برای پرداخت مالیات توسط امثال ما باقی می‌ماند. چرا امثال من که در سال گذشته حتی یک فروش درست و حسابی نداشته‌اند باید همچنان مالیات بدهند و کسی کاری به قشر فراری از مالیات ندارد؟
ایادی از تهران

پیامک
مسئولان بهبود معیشت را چگونه تعریف می‌کنند

تعریف بهبود معیشت از نظر مسئولان چیست که هر چه برای آن برنامه‌ریزی و تلاش می‌کنند نتیجه قابل‌قبولی حاصل نمی‌شود. از نظر من تعریف بهبودمعیشتی عبارت است از تطابق حقوق‌های دریافتی و درآمدها با تورم رایج در کشور و تثبیت قیمت‌ها حداقل برای یک‌سال و در صورت قرار بر افزایش، یک‌بار افزایش و آن هم حساب شده و منطقی و نه چند برابری.
عصرانی از تهران

داروی جیدنیو کمیاب است
فرزندم بیمار تالاسمی است و مدت‌هاست داروی تالاسمی وی به نام جیدنیو را به سختی و با چند برابر قیمت تهیه می‌کردیم. در مراجعه به داروخانه هلال‌احمر گفتند که وارد شده است و به‌زودی وارد بازار می‌شود. آن به‌زودی که می‌گویند چه زمانی است؟ بیمار تالاسمی چگونه زنده بماند تا دارویش برسد. اگر وارد شده چرا توزیع نمی‌شود؟
میرمحمدی از زاهدان

حقوق بازنشستگان به خریدهای روزانه قد نمی‌دهد
با یک حساب سرانگشتی به‌راحتی می‌توان حساب کرد که حقوق‌های حداقلی بازنشستگان حتی به صبحانه و ناهار و خریدهای بسیار مختصر روزانه هم نمی‌رسد چه برسد به دیگر مخارج ضروری و پرداخت‌های قبوض آب و برق و گاز و تلفن و خدمات عمومی که اجتناب‌ناپذیرند و متعدد. لذا دولت باید برای این مسئله جهت تأمین رفاه این عزیزان فکری اساسی بکند.
محمود بلیغیان از اصفهان

قیمت کپسول گاز مایع نیازمند نظارت دقیق است
همه ساله با فرارسیدن فصل سرما قیمت گاز مایع سر به فلک می‌کشد درحالی‌که برخی مناطق مجبور به تهیه مخزن کپسول گاز مایع هستند. در همین زمان قیمت این کپسول‌ها چند برابر می‌شود و دلیل دیگر آن هم استفاده برخی خودروها از کپسول‌های گاز مایع است. لطفا بر توزیع و قیمت این کپسول‌ها نظارت شود.
هژبری از جاده امام رضا تهران

پیام
فکری برای شوری نان‌ها بکنند

در سایه توجه به نحوه پرداخت وجه نان و نظارت بر جلوگیری از گرانفروشی و به‌کارگیری دستگاه کارتخوان مخصوص نانوایی‌ها، ‌به کیفیت نان‌ها کم توجهی شده است و اکنون بسیاری از نان‌ها خمیر و شور هستند. جدای خمیر بودن شوری مسئله مهم‌تری است زیرا اگر شوری از حد بگذرد باعث ابتلا و تشدید بیماری مزمنی مثل فشارخون و پیامدهای بعدی آن می‌شود. تقاضا می‌شود بازرسی‌های بهداشتی و سلامتی از نانوایی‌ها افزایش یابد تا جلوی این اتفاقات گرفته شود.
الله‌وردی از تهران

جلوی افزایش قیمت بی‌رویه اقلام خوراکی گرفته شود
به‌تازگی افزایش قیمت‌های مایحتاج عمومی بسیار بالا رفته است ازطرفی تولیدکنندگان هم ازبه صرفه نبودن خرید و تهیه مواداولیه شکایت دارند. به‌طور مثال اخیرا مرغداران اعلام کردند که قیمت نهایی عرضه مرغ به بازار برایشان مقرون به‌صرفه نیست و به همین جهت درصدد معدوم کردن جوجه‌ها برآمده‌اند. همین اقدام قیمت مرغ را در بازار افزایش داده و برای بازنشستگان و افرادی که با حداقل حقوق زندگی می‌کنند و قادر به خرید گوشت قرمز نیستند بسیار نگران‌کننده است. ازمسئولان محترم اقتصادی و کسانی که مسئول تنظیم قیمت مواد غذایی در بازار هستند خواهشمندیم تا جلوی افزایش افسار گسیخته قیمت‌ها را بگیرند. فشار تورم و گرانی ما را از پا درآورده است.
مشکین از بروجرد

تابلوی روزشمار سقوط اسرائیل در میدان فلسطین  وصل شود
یک ماهی هست که تابلوی روزشمار سقوط اسرائیل در میدان فلسطین قطع شده لطفا رسیدگی شده و نقص این تابلو برطرف شود تا دوباره این تابلو هر روز جلوی چشم‌مان باشد.
افشار از تهران






 

این خبر را به اشتراک بگذارید