• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
پنج شنبه 24 آذر 1401
کد مطلب : 180111
+
-

وداع با بهزاد غریب‌پور

بهزاد غریب‌پور، تصویرگر و گرافیست در ۶۵ سالگی از دنیا رفت. به گزارش همشهری، بهزاد غریب‌پور متولد سال ۱۳۳۶ در شهر سنندج و دانش‌آموخته رشته گرافیک دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود و با تاسیس استودیوی «تینو گرافیک» در سال ۱۳۶۳، فعالیت‌ خود در حیطه تصویرگری و طراحی گرافیک و تبلیغات را پی ‌گرفت که تا سال۱۳۹۴ ادامه داشت.
تدریس در دانشکده هنرهای زیبا و دانشگاه هنر و دهها دوره و کارگاه آموزش تخصصی تصویرگری و طراحی کتاب از دیگر فعالیت‌های فرهنگی او بوده است. علاوه بر این موارد، مدیریت هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، انتشارات افق، محراب قلم، قدیانی، سروش و غیره را نیز عهده‌دار بوده است.
کیانوش غریب‌پور، برادر زنده یاد بهزاد غریب پور در صفحه مجازی خود نوشت: «بدرود برادرم! بدرود استاد! تو جاودانه‌ای، به اعتبار نام و جای بلندی که در هنر و قلب ما ساختی.
همچنان مهربان و خندان و گرم در قلب من، عزیزان‌مان و دوستدارانت خواهی درخشید. تو پهلوان زنده همه میدان‌های خاطرات و افتخاراتی که ساختی و پرداختی می‌مانی. ما چه خوشبختیم که در این جهان چنین بهزادی در میان‌مان بود و چه خوشبخت‌اند آنان که از امروز روح مهربانت را میزبان‌اند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید