• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 7 خرداد 1397
کد مطلب : 18004
+
-

کوتاه از سیاست

  ائتلاف با لاریجانی خط قرمز اصلاح‌طلبان نیست

احمد شیرزاد نماینده پیشین مجلس کاندیداتوری محمدرضا عارف را در انتخابات هیأت رئیسه مجلس به‌خودی خود مثبت ارزیابی کرد و درباره تأثیر آن بر ائتلاف با علی لاریجانی رئیس مجلس گفت: لاریجانی در موقعیتی است که کسی از ائتلاف با او شرمگین نخواهد بود. ائتلاف با لاریجانی و دوستان او فراتر از خط قرمز ما نیست یعنی هم ممکن است و هم ممکن نیست.

  تریبون‌داران به فکر ناامیدی مردم باشند

آیت‌الله محمد غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اظهارات اخیر رهبر انقلاب مبنی بر اینکه سیاست ناامیدسازی و ایجاد توهم بن‌بست در کشور یک سیاست خصمانه آمریکایی و غربی است به سایت جماران گفت: افراد مختلفی که به‌نحوی تریبون در اختیارشان است باید حواسشان جمع باشد. اینها اگر واقعا دلشان برای نظام و مردم می‌سوزد باید سعی کنند امید را در بین جامعه تقویت کنند.

  اصولگرایان به 1400دل خوش نکنند

حسن بیادی، دبیرکل جمعیت آبادگران درباره اعلام پیروزی زودهنگام اصولگرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400با استناد به بی‌اثر شدن اجرای برجام به نامه‌نیوز گفت: اگر آقای روحانی ریزش سرمایه اجتماعی داشته باشد،  این ریزش به سرمایه اجتماعی جریان اصولگرا افزوده نمی‌شود،  بنابراین اصولگرایان نباید به پیروزی در انتخابات مجلس98و انتخابات ریاست‌جمهوری 1400دل خوش کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید