• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 23 آذر 1401
کد مطلب : 179975
+
-

عددبازی

2/1 میلیون
تحت پوشش بهزیستی از دریافت سهام عدالت جا مانده‌اند. در این زمینه سازمان بهزیستی براساس تقاطع‌سنجی با سامانه سازمان خصوصی‌سازی نسبت به شناسایی افراد تحت پوشش فاقد سهام عدالت اقدام خواهد کرد و پس از آن سازمان خصوصی‌سازی نسبت به تخصیص سهام اقدام می‌کند.

4 آیتم
جدید شامل اختلال نقص توجه یا بیش‌فعالی، اختلالات مربوط به آسیب گفتار و زبان، مشکلات ویژه یادگیری و شایستگی‌های حرکتی به فرایند سنجش سلامت دانش‌آموزان افزوده شده است.  فراخوان عمومی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان برای سال تحصیلی
۱۴۰3-۱۴۰2 اواخر آذر انجام خواهد شد.

1604 اتاق
هنردرمانی در کشور راه‌اندازی شده و ۴۸ هزار توانخواه از خدمات توانبخشی هنری در این مراکز بهره‌مند شدند. برنامه‌های هنری طراحی شده برای جامعه هدف، شامل برگزاری جشنواره‌های هنری، تورهای نمایشی و تجسمی، راه‌اندازی اتاق‌های هنردرمانی در مراکز توانبخشی و ... است.

4  میلیون
عمره‌گزار پس از کاهش محدودیت‌های کرونایی طی 6ماه گذشته با تشرف به خانه خدا، عمره مفرده انجام داده‌اند. البته سفر به خانه خدا و تشرف به عمره مفرده برای ایرانیان همچنان به‌دلیل نبود روابط سیاسی ایران و عربستان محقق نشده و حدود ۶ میلیون ایرانی در صف انتظار تشرف به سرزمین وحی هستند.

70درخواست
تاسیس انجمن در کمیسیون انجمن‌های علمی وزارت علوم به‌دلیل مشابهت فعالیت انجمن رد و از آنها خواسته شده با انجمن‌های مادر که حوزه‌های مشترک دارند، همکاری کنند. هم‌اکنون ۴۲۲ انجمن علمی در وزارت علوم عضو هستند که ۳۵ درصد آنها علوم انسانی، ۲۳ درصد فنی مهندسی و ۲۳ درصد هم بین رشته‌ای هستند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید