• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
یکشنبه 20 آذر 1401
کد مطلب : 179721
+
-

با مردم/اعلام بدهی بانکی 16سال پس از سررسید اقساط

حدود 20سال قبل وامی به مبلغ 11میلیون تومان از بانک ملت شعبه فردوسی در شهرکرد واقع در چهارمحال و بختیاری با ضمانت 11کارمند رسمی دریافت کردم. آن زمان سختگیری بسیاری شد و برای هر یک میلیون یک ضامن کارمند تقاضا کردند که فراهم کردیم. بخشی از اقساط طی چند سال پرداخت شد و حدود 4میلیون از آن باقی ماند. در این سال‌ها نه به شخص وام گیرنده و نه به ضامنین پیامی مبنی بر ضرورت پرداخت اقساط معوقه نرسید و برخی از ضامن‌ها نیز فوت شدند. در نهایت امسال و با گذشت 16سال پس از سررسید اقساط به ما اعلام شد که باید 40میلیون تومان بپردازیم! به‌هرحال این رقم تسویه شد اما در بانک اسناد و سفته‌های ضمانت موجود نبود و کتبا به ما رسید دادند که اسنادی موجود نیست. جدای علت تعویق اقساط، آیا بانک نباید در موعد مقرر اطلاع‌رسانی از طریق ضامن‌ها یا خود ما انجام می‌داد درحالی‌که آدرس و تلفن ما در این 2 دهه هیچ تغییری نکرده است.
کرامت تاجی از تهران

پشت موفقیت تیم‌های جام جهانی سال‌ها برنامه‌ریزی و مدیریت است
سرپرست تیم ملی ژاپن موفقیت تیمش را حاصل 20سال برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال ژاپن می‌داند. ما هم شکست‌های پی‌درپی تیم ملی را حاصل بی‌برنامگی فدراسیون و مدیریت می‌دانیم. کافی است از کشورهایی که موفق شده‌اند الگوبرداری کنیم.
سرهنگ از کرج

پیامک
رفتار برخی کادر درمان با بیماران و مراجعان مناسب نیست

رفتار بعضی از پرسنل زحمتکش و پزشکان متخصص با بیماران مراجعه‌کننده به مراکز پزشکی دولتی که ساعت‌ها در سالن انتظار درمانگاه‌ها و کلینیک‌های تخصصی بیمارستان‌های دولتی تحت پوشش و متعلق به سازمان تأمین اجتماعی برای ویزیت توسط دکترهای متخصص انتظار کشیده‌اند، مناسب و در‌شأن برخی مراجعین نیست، این اطبای عزیز باید توجه داشته باشند که بیمه‌شدگان و بازنشستگان سال‌ها حق بیمه‌های قابل توجه و زیادی پرداخت کرده‌اند تا در چنین روزهایی که بیمار و دردمند می‌شوند بتوانند از آن استفاده کنند و به هیچ وجه انجام این معاینات و معالجات منتی ندارد چون بیمه شده قبلا پول آن را پرداخته و پرسنل درمان هم پول درمانشان را می‌گیرند و مسائل دیگر انسانی به جای خود.
مسرت از یزد

قیمت کالاهای ابزارفروشی‌ها باور کردنی نیست
اگر در ماه‌های اخیر برای خرید ابزار و لوازم ضروری و وسایل کارهای فنی به ابزارفروشی‌ها مراجعه کرده باشید متوجه قیمت سرسام‌آور و بیش از هزار برابری آنها نسبت به حتی 2 سال قبل می‌شوید. مثلاً قیمت یک عدد قیچی باغبانی اکنون به قیمت باورنکردنی بیش از 500هزار تومان رسیده است، واقعاً قرار است به کجا برویم و چرا دولت و تعزیرات در این مورد و موارد مشابه اقدامی عاجل و جدی نمی‌کنند؟
گرجستانی از تهران

قبل از بارش برف خیابان‌ها را شن‌ریزی نکنند
در بعضی از مناطق تهران با ابری شدن هوا شهرداری اقدام به شن‌ریزی خیابان‌ها می‌کند. این کار درصورتی که برف نبارد نه‌تنها فایده‌ای ندارد بلکه موجب آسیب به لاستیک خودروها هم می‌شود.
سیادت از تهران



 

این خبر را به اشتراک بگذارید