• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 20 آذر 1401
کد مطلب : 179709
+
-

اجراهای تازه در تئاترشهر

تازه‌ترین برنامه تالارهای سایه، قشقایی و کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر در هفته جاری اعلام شد. همزمان با پایان یافتن بخشی از عملیات بهسازی راهروهای منتهی به تالارهای سایه، چهارسو، قشقایی و کارگاه نمایش تئاترشهر، دور تازه اجراهای این مجموعه ازسر گرفته می‌شود.
به گزارش همشهری، «رستم‌ و سهراب» عنوان یکی از تازه‌ترین نمایش‌های تئاترشهر است که از امروز یکشنبه بیستم آذرماه به نویسندگی داریوش نصیری و مرتضی وکیلیان، به کارگردانی رضا حسن‌خانی و بازی آسو خسروی ساعت۱۹:۳۰ به‌مدت ۴۵دقیقه و قیمت بلیت ۵۰هزار تومان اجرای خود را در کارگاه نمایش آغاز می‌کند. ‌
‌در تالار سایه، نمایش «شراره» به نویسندگی و کارگردانی محمدمهدی خاتمی و بازی نسرین نکیسا، الهه پژوهی، تکتم اخجوانی، امینا خاتمی، مرجان علوی، مجتبی زادفر، پرویز گوهری‌راد، امیراحسان امیرپور، ویدا منصوری، مرتضی برزگرزادگان، محمدمهدی خاتمی، غلامرضا عارف‌نژاد و شهرام مسعودی ساعت۱۹ با زمان ۷۰دقیقه و قیمت بلیت ۷۰هزار تومان به روی صحنه می‌رود. ‌نمایش «فقط یک دقیقه طول می‌کشه» به نویسندگی مسعود سمیعی، کارگردانی سیدعلی تدین‌صدوقی و بازی اصغر صابری، مروارید افسری، لادن بنکدار، علیرضا نادی و افشین رضایی ساعت۱۸:۳۰ به‌مدت ۵۰دقیقه و قیمت بلیت ۷۰هزار تومان در تالار قشقایی تئاترشهر دور تازه اجراهای خود را از سرخواهد گرفت. در خلاصه داستان اثر آمده است: نمایش درباره زن و شوهری است که برای رسیدن به ثروت، قدرت و تثبیت موقعیت خود علیه یکدیگر دسیسه‌چینی می‌کنند. ظرافت و زیرکی و درایت زنانه با درامی تراژیک در برابر قدرت، نیرنگ قرار گرفته و خودنمایی می‌کند. ‌ برنامه اجرایی تالارهای اصلی و چهارسو مجموعه تئاترشهر نیز طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید