• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 19 آذر 1401
کد مطلب : 179603
+
-

با مردم/کوچه جوادیه منطقه 5 اراک سال‌هاست خاکی است

کوچه جوادیه 5 واقع در شهرستان اراک سال‌هاست خاکی است و بارها مراجعه به شهرداری منطقه5 و نامه‌نگاری و پیگیری درخواست تاکنون ثمر نداده است. لطفا مسئولان شهری آسفالت این کوچه را در دستور کار خود بگذارند.
زرین از اراک

کیفیت رنگ خطوط راهنمایی و رانندگی مطلوب نیست
با هربارش، خطوط راهنمایی و رانندگی کم رنگ می‌شود و معلوم است از رنگ کیفی در خط کشی خیابان‌ها استفاده نمی‌شود. باتوجه به اهمیت حیاتی و لزوم جلوگیری ازوقوع تصادفات، لازم است نسبت به رنگ آمیزی مکرر اقدام شود یا از رنگ‌های کیفی‌تری استفاده شود.
فخرایی از تهران

اغتشاشات اخیر حاصل سعی بیهوده دشمنان بود
فتنه واغتشاشات اخیرحاصل سعی‌های بیهوده دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بود که به حول و قوه الهی بامقاومت و صبر ناشی از ایمان خالص به دین و ارزش هابه پیروزی منجر شد. یقینا هیچ قدرتی توان سینه سپرکردن دربرابرحق و مشیت الهی را نخواهد داشت.
صولتی از تهران

پیامک

حل مشکلات قبل از اعتراضات شروع شود
هر مشکلی قبل از آنکه به اعتراض برسد قابل حل است. متأسفانه هم‌اکنون روال اینگونه است که مردم یک منطقه اعتراض می‌کنند، مسئولان برای حل مشکل آن منطقه طرحی تهیه و اجرا می‌کنند سپس مسئولان ارشد به آن منطقه سفر می‌کنند و می‌گویند اعتراض شما را شنیدیم و مشکلات را حل کردیم! این روال از ریشه غلط است. حالا که مشکلات بسیار و انباشت شده بهتر است سازمان برنامه و بودجه برای مناطقی از کشور که مشکلات حاد دارند با همکاری دستگاه اجرایی مربوط طرحی تهیه کند و پیش از اینکه مردم آن منطقه اعتراض کنند بودجه را تخصیص داده و طرح را به فوریت اجرا کند تا همه راضی باشند و زحمت و دردسر مسئولان نیز کمتر شود.
اردشیر نعمت پژوه از تهران

بیمارستان روانی وتوانبخشی نور به حاشیه شهر منتقل شود
بیمارستان روانی و توانبخشی نور داخل شهر اصفهان و درمرکزشهر قرار دارد. از مسئولان تقاضا می‌شود بیمارستان‌های روانی وتوانبخشی‌ها رابه بیرون شهر‌ها منتقل فرمایند تا خانواده‌ها و بیماران آسایش داشته باشند.
اکبر اسلامی فر از سمیرم



 

این خبر را به اشتراک بگذارید