• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
سه شنبه 15 آذر 1401
کد مطلب : 179259
+
-

با مردم/سرفاصله حرکت قطارهای خط 3مترو کاهش یابد

سرفاصله حرکت قطارهای خط 3متروی تهران نسبت به سایر خطوط مترو بسیار است و همین موضوع باعث می‌شود پس از تخلیه مسافران از خط‌هایی که با این خط مترو ایستگاه تقاطعی دارند، انبوه مسافران معطل رسیدن قطار بمانند و گاهی با عبور چند رام قطار هم نتوانند سوار شوند. تقاضا می‌شود با افزایش تعداد قطارها از معطلی مسافران در این ایستگاه‌ها بکاهند.
فلاحتی از تهران

روزهای برفی و بارانی طرح زوج و فرد از در منزل اجرا شود
روزهای برفی و بارانی که نزولات جوی عامل کندی حرکت خودروها و سایر وسایل حمل‌ونقل می‌شود بهتر است طرح زوج و فرد از در منزل اجرا شود تا حداقل از تعداد خودروها کاسته شود. از طرفی لازم است تعداد وسایل حمل‌ونقل عمومی افزوده شده و فاصله حرکت آنها کاهش یابد تا مسافران زودتر به مقصد برسند.
روستافر از تهران

برخی پزشکان ویزیت را فقط به‌صورت نقد می‌گیرند
درحالی‌که یکی از اصلی‌ترین ملاک‌های پرداخت مالیات پزشکان عملکرد کارتخوان آنهاست، برخی پزشکان مدت‌هاست به هیچ وجه از کارتخوان استفاده نمی‌کنند و فقط پول نقد می‌پذیرند جدای تخلفی که می‌کنند که نیازمند پیگیری است، زحمتی که برای بیماران می‌سازند تا پول نقد تهیه کنند واقعاً محل اشکال است.
فدایی از کرج

پیامک

طرح اتصال استان‌های شمال به جنوب کشور معلق و نیمه‌تمام مانده است
طرح اتصال استان‌های جنوب به شمال کشور از طریق شهرستان قم به شهرستان گرمسار و سپس آزادراه فیروزکوه، از سال‌ها قبل کلید خورده بود که بخش قم به گرمسار آن اجرایی و عملی شد. به‌رغم اینکه طرح یادشده کاملا کارشناسی شده، نقشه‌برداری کلی آن انجام گرفته و بودجه آن هم به تصویب رسیده است عملیات اجرایی و احداثی آن مدت‌هاست معلق و بلاتکلیف باقی مانده است. درحالی‌که اجرای این طرح پیامدهای بسیار مثبتی خواهد داشت و درصورت عملی شدن، حجم زیادی از بار ترافیکی تهران کاهش پیدا خواهد کرد. تقاضا می‌شود این طرح مفید هر چه زودتر پیگیری و اجرایی شود.
یزدانی از تهران

هنگام آلودگی هوا مدارس پردیس هم تعطیل اعلام شوند
سازمان آموزش و پرورش هنگام اوج آلودگی هوا، تنها مدارس شهر تهران را تعطیل می‌کند درحالی‌که هوای شهر پردیس هم که در مجاورت تهران است به همان میزان آلوده است. چرا مسئولان این سازمان تنها مدارس تهران را تعطیل می‌کنند؟ سلامتی همه دانش‌آموزان در همه جای ایران اهمیت دارد.
کاشی‌ساز از پردیس

هنگام بارندگی اتوبوس‌های کمکی به ناوگان حمل‌ونقل اضافه شوند
متأسفانه با بارش باران و برف وضعیت ترافیک اتوبان‌ها و خیابان‌ها نابسامان می‌شود.شاغلان هم از ترس نبود وسایل حمل‌ونقل عمومی کافی، با خودروهای شخصی تردد می‌کنند که این موضوع حجم ترافیک را چند برابر می‌کند.خود من در این قبیل روزها همیشه با تأخیر در محل کار حاضر می‌شوم.مسئولان باید برای چنین موقعیت‌هایی اتوبوس‌های کمکی را وارد سیستم حمل‌ونقل کنند تا مشکل ترافیک و نگرانی مردم برطرف شود.
حدادی از تهران

پیام
پل بین رباط و اردکان یزد نیازمند مرمت فوری است

پل و جاده بین رباط و اردکان یزد از سیل ۲ سال گذشته تخریب شده و کسی هم پیگیرآن نبوده است. درحالی‌که این جاده محل تردد دائمی کارگران معدن چادرملو اردکان یزد، به خانه است. این وضعیت واقعا کلافه‌کننده شده است.درخواست داریم تا هر‌چه زودتر نسبت به مرمت و احیای این پل اقدام شود.
خلیلی از اردکان

پاسخ مسئولان
حجم تقاضا عامل تعیین ساعت پایان سرویس‌دهی مترو است

روابط‌عمومی متروی تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «مترو تهران تا ساعت 24فعال باشد» در ستون با مردم روز 28آبان ماه پاسخ داده است: ضمن تشکر از مسافر گرامی و همچنین سپاس از روزنامه وزین همشهری به‌خاطر انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خوانندگان و نیز ظرفیت ایجاد شده جهت تعامل و پاسخگویی به شهروندان و مسافران محترم، به اطلاع می‌رساند: تا آذر ماه سال 1399ساعت پایان سرویس‌دهی خطوط متروی تهران 22و 30دقیقه شب تعریف شده بود اما براساس مصوبه کمیته ملی مبارزه با کرونا، این زمان با 30دقیقه کاهش به ساعت 22تغییر یافت. با توجه به عبور از پیک‌های متعدد کرونا، بررسی‌های مختلفی درخصوص زمان پایان سرویس‌دهی صورت پذیرفت که نهایتا با توجه به آمار مسافران و حجم اندک تقاضا در ساعات پایانی شب مقرر شد زمان اعزام آخرین قطار از مبادی، همچنان همان 22باقی بماند که البته با توجه به زمان سیرهای متفاوت خطوط مختلف هفتگانه، این قطارها تا حدود ساعت 23به ایستگاه‌های پایانی می‌رسند. شایان ذکر است آمار مسافران ورودی در ساعت‌های مختلف همواره و به‌صورت مستمر پایش شده و درصورت افزایش تقاضا در ساعات پایانی، اقدامات لازم جهت اخذ مجوز توسعه زمان سرویس‌دهی، از مراجع ذیربط و به‌ویژه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران به عمل خواهد آمد.






 

این خبر را به اشتراک بگذارید