• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 15 آذر 1401
کد مطلب : 179257
+
-

چهارقلوهای کرمانشاهی چشم‌انتظار کمک خیران

زن جوانی در سومین زایمان خود چهارقلو به دنیا آورد تا در مجموع مادر 4دختر و 2پسر شود.
به‌گزارش همشهری، این زن 22ساله که پریا غلامی نام دارد و ساکن کرمانشاه است درحالی‌که مادر 2دختر 8 و 4ساله بود برای سومین مرتبه باردار شد. پزشکان به او اعلام کرده بودند که چندقلو باردار است، اما هنوز به درستی معلوم نبود که او قرار است چند فرزند به دنیا آورد. سرانجام چند روز قبل در شرایطی که زن جوان در هفتمین ماه بارداری‌اش بود با درد زایمان به بیمارستان مراجعه کرد و فرزندانش را که 4قلو و شامل 2دختر و 2پسر هستند به دنیا آورد.
شهبازی، یکی از متخصصان اطفال بیمارستان حضرت معصومه کرمانشاه در این‌باره گفت: چهار قلو‌ها در بیمارستان امام رضا (ع) به دنیا آمدند، اما به‌علت نبود تخت بخش نوزادان، به بیمارستان حضرت معصومه (س) منتقل شدند و وضعیت عمومی آنها مساعد است. او ادامه داد: چهارقلوها با انجام عمل سزارین به دنیا آمدند که وزن 2نوزاد یک کیلو و 600گرم، وزن یکی دیگر یک کیلو و 700گرم و وزن چهارمین نوزاد یک کیلو و 900گرم است و 7ماهه به دنیا آمدند.
مادر چهارقلوها که از به دنیا آمدن فرزندانش خوشحال است در این‌باره گفت: خدا را شکر می‌کنم که فرزندانم سالم به دنیا آمده‌اند. من پیش از آنها 2دختر 4و 8 ساله به نام‌های دنیا و باران داشتم و برای 4قلوها هم اسم‌های مهدی، هادی، راهی و رها را انتخاب کرده‌ایم.
از سوی دیگر چنگیز غلامی، پدر این خانواده که درآمد چندانی ندارد، یکی از دغدغه‌هایش آینده 6فرزندش است. او درباره چگونگی تامین هزینه‌های خانواده‌اش گفت: شرایط خوبی نیست. من یک وانت‌بار دارم و در شهر می‌چرخم و خرج 6فرزندم را درمی‌آورم. آنهایی که فرزند دارند می‌دانند که تامین مخارج 6بچه کار سختی است. به همین دلیل از مسئولان و خیران درخواست کمک و مساعدت دارم.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید