• یکشنبه 23 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 4 ذی القعده 1445
  • 2024 May 12
یکشنبه 13 آذر 1401
کد مطلب : 178993
+
-

ساپینتو، محبی را برمی‌گرداند؟

در آستانه شروع دوباره لیگ برتر، حل مشکل محبی با باشگاه پرتغالی‌اش بزرگ‌ترین چالش پیش‌روی استقلالی‌ها است

منهای جام جهانی
ساپینتو، محبی را برمی‌گرداند؟

محمد محبی قبل از شروع فصل یکی از خریدهای پرسروصدای استقلال بود. از همان شروع فصل نقل‌وانتقالات خبرهای مختلفی درخصوص پیوستن این بازیکن به استقلال مطرح شد و حتی در مقطعی کوتاه مذاکرات باشگاه استقلال با سانتاکلارای پرتغال به بن‌بست رسید ولی درنهایت 2باشگاه به توافق رسیدند تا محبی به‌صورت قرضی راهی استقلال شود. او در این فصل جزو بازیکنان مؤثر تیمش بوده ولی حالا عمده‌ترین نگرانی استقلالی‌ها از دست دادن این بازیکن است.
ماجرای پرداخت نشدن طلب باشگاه سانتاکلارا توسط مسئولان استقلال به یک دغدغه بزرگ تبدیل شده است. قسمتی از این پول که بابت رضایتنامه محبی از سوی استقلال به باشگاه پرتغالی باید پرداخت می‌شد، هنوز به‌حساب سانتاکلارا ننشسته و حالا دردسر عجیبی درست کرده است. این در حالی است که مدیران استقلال هم در چند هفته گذشته در مذاکره با طرف پرتغالی، چند راه را برای پرداخت این پول پیشنهاد دادند که مورد قبول باشگاه سانتاکلارا قرار نگرفت.
روز جمعه اما علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال در گفت‌وگویی تلویزیونی اعلام کرد به‌دلیل تأخیر در پرداخت پول، باشگاه سانتاکلارا خواهان بازگشت محبی به تیم خود شده است. اگرچه مدیرعامل استقلال اعلام کرد که تمام تلاش خود را خواهد کرد تا محبی را حفظ کند، اما برخی رسانه‌ها خبر دادند که باشگاه پرتغالی حتی مانع از تمرین محبی با استقلال شده است. این در حالی است که محبی در تمرین روز جمعه استقلال هم حاضر نشد ولی این بازیکن دیروز با استقلال تمرین کرد و رسانه رسمی باشگاه هم خبر از حضور محبی در تمرین آبی‌پوشان داد.

  عصبانیت ساپینتو
دیروز حجت کریمی عضو هیأت‌مدیره استقلال خبر بازگشت محبی به پرتغال را تکذیب کرد، جالب اینجاست که دیروز هواداران استقلال در صفحات مجازی به این موضوع دامن زدند که کریمی در گذشته برخی اتفاقات نظیر جدایی آجورلو و فرهاد مجیدی از باشگاه را هم تکذیب کرده بود ولی درنهایت این اتفاق‌ها جنبه رسمی به‌خود گرفت. آخرین اخبار اما حاکی از آن است که باشگاه سانتاکلارا عزمی جدی برای بازگرداندن محبی دارد و این موضوع به‌شدت باعث ناراحتی سرمربی استقلال شده است. ساپینتو خودش در چند روز گذشته صحبت‌هایی را با مسئولان سانتاکلارا انجام داده ولی هنوز پاسخ روشنی از آنها نگرفته است. با این حال او از باشگاه استقلال هم بابت برخی سهل‌انگاری‌ها در پرداخت طلب محبی گلایه دارد.
محبی در این فصل جزو بازیکنان مورد اعتماد و تأثیرگذار ساپینتو بوده و حالا احتمال از دست دادن این بازیکن می‌تواند یک خبر بسیار بد برای استقلال و هوادارانش باشد. این در حالی است که استقلال باید بعد از تعطیلات به مصاف پرسپولیس برود و اگر طرف پرتغالی از مواضع خودش عقب‌نشینی نکند حتی ممکن است استقلال محبی را قبل از دربی از دست بدهد. با این حال آخرین اخبار حاکی از آن است که حتی مدیران باشگاه از طریق برخی روابط غیرورزشی هم در تلاش برای حل این مشکل هستند تا همچنان برای ادامه فصل این بازیکن را در اختیار داشته باشند.

این خبر را به اشتراک بگذارید