• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
سه شنبه 8 آذر 1401
کد مطلب : 178557
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/y8opw
+
-

نجات با آقای فاصله!

ستاره
نجات با آقای فاصله!

اگرچه جام‌جهانی 2022 اصلا تورنمنت خوبی برای آلمان نبوده اما بدون شک بین باختن به ژاپن و تساوی با اسپانیای لوئیس انریکه، تفاوت زیادی برای این تیم وجود دارد. آلمان در روز باخت ژاپن به کاستاریکا، از اسپانیا امتیاز گرفت تا در صورت بردن بازی آخر، راهش را برای صعود به دور بعدی هموار کند. این بازگشت دیرهنگام، به کمک ستاره‌ای رقم خورد که در این دیدار، چهارمین بازی ملی‌اش را انجام می‌داد. نیکلاس فولکروگ دقایق پایانی این بازی وارد زمین شد و با یک شلیک فوق‌العاده و مهارنشدنی، حریف را مغلوب کرد. گل بازیکن تعویضی فلیک، در حقیقت پاسخی به گل بازیکن تعویضی انریکه بود. فولکروگ که این گل تماشایی را زد، سرنوشت عجیبی داشته است؛ سرنوشتی که این بازیکن را به این نقطه حساس و مهم در زندگی‌اش رسانده است. خیلی‌ها باور دارند که او حتی می‌تواند در ترکیب تیم ملی آلمان فیکس شود. مانشافت در این جام به شدت غیبت یک تمام‌کننده را در ترکیبش احساس می‌کند و فولکروگ به عنوان یک بازیکن 9 کلاسیک، احتمالا همین بازیکن خواهد بود. شاید او همان گمشده مهم تیم هانسی فلیک باشد. هر چند که ظاهر یک بازیکن مدرن را ندارد.
 سال 2021 سال عجیبی در زندگی نیکلاس فولکروگ بود. او در این سال نمایش خوبی در ترکیب وردربرمن نداشت و با این تیم به بوندس‌لیگای 2 سقوط کرد. زدن تنها 6گل در آن فصل، او را به عنوان یکی از دلایل سقوط برمن مطرح کرد. نیکلاس اما امیدش را از دست نداد و با تیمش، در بوندس‌لیگای 2 جنگید. او با زدن 19گل، تبدیل به قهرمان برمن در مسیر صعود تیمش شد. حالا همین بازیکن در این فصل از بوندس‌لیگا 10 گل به ثمر رسانده و به کمک همین فرم خوب، به تیم ملی نیز رسیده است؛ اتفاقی که در 29سالگی، حداقل برای فوتبالیست‌های آلمانی عجیب خواهد بود. نیکلاس قبلا در یک نبرد دوستانه با عمان موفق به گلزنی شده بود و حالا روبه‌روی تیم ملی اسپانیا نیز این تجربه را تکرار کرد. بدون شک این مهم‌‌ترین لحظه در دوران فوتبال ستاره‌ای بود که ظرف یک سال و نیم، از سقوط به سطح دوم فوتبال آلمان به بازی در جام‌جهانی رسید؛ یک بازگشت بزرگ و باشکوه برای بازیکنی که حالا در فوتبال آلمان طرفداران زیادی به دست آورده است. چرا که گل او یک تفاوت بزرگ برای آلمان در جدول گروه ایجاد می‌کند.
 «لوکی»؛ این بازیکن را در فوتبال آلمان با این لقب می‌شناسند؛ لقبی که به فاصله بین دندان‌های او اشاره دارد. بعضی‌ها هم باور دارند که این فاصله اساسا خوش‌شانسی می‌آورد. به هر حال برای نیکلاس، فعلا همه چیز ایده‌آل است. مردی که توانسته در یک موقعیت حساس خودش را در قامت یک بازیکن قابل اعتماد نشان بدهد. او باید امیدوار باشد که در همین جام‌جهانی، یک درام بزرگ برای تیمش بسازد. شاید این آخرین فرصت جدی این بازیکن برای حضور در جام‌جهانی باشد. بازیکنی که همه کارهایش را ناگهانی انجام داده است؛ ناگهان به تیم ملی دعوت شده، ناگهان درخشیده، ناگهان در جام‌جهانی گل زده و حالا ناگهان، ناجی آلمانی‌ها شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید