• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 6 آذر 1401
کد مطلب : 178300
+
-

با مردم/مشکل پل در راه‌آهن ایستگاه خاوران تبریز حل شود

مدت‌هاست اجرای پروژه ایستگاه خاوران راه‌آهن «تبریز – بستان‌آباد - میانه»، آماده بهره‌برداری شده اما راه‌آهن ایستگاه خاوران مشکل پل دارد که معلوم نیست چه زمانی ساخته می‌شود. چرا اجرای این پل همزمان با ساخت ایستگاه آغاز نشد که هم‌اکنون ایستگاه معطل اتمام پروژه پل نماند.
بهمنی از تبریز

افرادی که نظافت اماکن عمومی را رعایت نمی‌کنند جریمه شوند
چند روز پیش موقع قدم زدن در خیابان با آقایی مواجه شدم که مشغول خوردن کیک وشیر بود و در انتها کاغذ بسته‌بندی کیک و بطری شیر را در جوی کنار خیابان انداخت درحالی‌که سطل زباله حدود 20متر با او فاصله داشت. جلو رفتم و تذکر دادم که این کارآلوده کردن خیابان و آسیب به محیط‌زیست است. نه‌تنها نپذیرفت که کم کم کار داشت به درگیری فیزیکی می‌کشید. حالا که تذکر شفاهی و فرهنگسازی‌ از طریق رسانه‌ها بر این قبیل افراد تأثیری نداشته است به‌نظر می‌آید تنها راه درنظر گرفتن جریمه سنگین نقدی باشد. شاید از این طریق اصلاح شوند.
نوری از تهران

علت مسدود شدن برخی سیم‌کارت‌ها شفاف شود
برخی سیم‌کارت‌ها بعد از مدت کوتاهی بی‌استفاده ماندن یا نپرداختن وجه و بعضاً دلایل دیگر مسدود می‌شوند. شایسته است مخابرات قبل از هر اقدامی به صاحب سیم‌کارت اطلاع داده و از اطلاع یافتن وی مطمئن شود و چنانچه اقدامی صورت نگرفت اقدام به مسدود‌سازی‌ کند.
خصالی از خرم‌آباد


پیامک
خدمات اینترنتی بانک سپه ضعیف و ناکارآمد است

متأسفانه سامانه بانکداری مجازی بانک سپه و همینطور اپلیکیشن همراه بانک آن بسیار ضعیف عمل می‌کند درحالی‌که این بانک از نخستین بانک‌هایی است که در کشور تأسیس شده و سال‌های سال است که به مشتریانش خدمات ارائه می‌دهد. در ثانی با تلفیق چند بانک و مؤسسه اعتباری در آن توقع می‌رود وضعیت بهتری نسبت به قبل داشته باشد. از این قبیل بانک‌ها انتظار می‌رود که با به روز کردن خدماتشان اعتماد مشتریان قدیمی و همینطور اعتبار بانک را حفظ کنند.
معبر از تهران

نماز جماعت در مدارس استان البرز پررنگ‌تر برگزار شود
از مسئولان آموزش و پرورش و ستاد اقامه نماز کشور توقع می‌رود براساس اصول و سیاست‌های کلی ستاد اقامه نماز به نماز مدارس توجه بیشتری کنند و نگذارند اقامه نماز جماعت در مدارس خدای ناکرده کمرنگ شود. زیرا مدارس بی‌شک می‌توانند نقش پررنگ‌تری در احیای اقامه نماز جماعت ایفا کنند.
افتخاری از کرج

قاتلان مدافعان امنیت به اشد مجازات برسند
از قوه قضاییه درخواست داریم عاملان شهادت مدافعان امنیت را به اشد مجازات برساند تا هم مردم کمی به آرامش برسند هم درس عبرتی برای دیگران باشد تا کسی جرأت اساعه ادب به مدافعان امنیت را پیدا نکند تا چه رسد به آسیب رساندن و  به شهادت رساندن این زحمتکشان بی‌ادعا.
جزینی از تهران

هنوز حقوق‌های حداقلی بازنشستگان افزوده نشده است
به‌رغم قول داده شده قبلی و موج جدید تورم و گرانی‌های شدید و کمرشکن موجود، متأسفانه هنوز به اغلب حقوق‌های حداقلی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش بیمه سازمان تأمین اجتماعی، در این ماه هیچ مبلغی اضافه نشده است، واقعاً چرا؟
محمود بلیغیان از اصفهان

پیام
تردد وانت‌بارها در اتوبان تهران- قم ممنوع شود

بهتر است تردد وانت‌ها را در اتوبان تهران قم ممنوع کرده و آنها را به سمت جاده قدیم قم هدایت کنند همانطور که در مورد کامیون‌ها و کشنده‌ها این کار را کرده‌اند. بی‌شک این اقدام برای کاهش ترافیک و تصادفات در این مسیر پرتردد مؤثر است.
فلاحی از تهران

خدمات رایگان ایرانسل، رایگان نیست
برخی خدماتی که پیش از این ایرانسل رایگان ارائه می‌داده است اکنون رایگان نیست. مثلا برای تماس با شماره 700که پشتیبانی تمام وقت این اپراتور است حتما باید شارژ داشته باشید. قبلا بابت مکالمه با شماره‌های پشتیبان ایرانسل از شارژ تماس گیرنده کم نمی‌شد که اکنون کم می‌شود.
راستی از هشتگرد

نصب پنل خورشیدی رایگان باشد
چندی قبل طرح جهاد روشنایی در استان سمنان اجرا و براساس آن 3هزار پنل خورشیدی با هدف درآمدزایی از تولید برق در مناطق محروم نصب شد. این طرح بی‌شک بسیار خوب و سازنده است ‌اما وقتی چند سازمان ازجمله سازمان بسیج سازندگی استان، شرکت توزیع برق، معاونت روستایی استانداری، کمیته امداد و بهزیستی در اجرای این طرح مشارکت دارند چرا روستایی محروم که چه بسا جز یارانه درآمد ندارد باید زیر بار پرداخت تسهیلات بانکی برای نصب این پنل برود کما اینکه سودش 4درصدی باشد؟ وقتی چنین اقدام ارزنده‌ای برای مردم صورت می‌گیرد جا داشت اجرای طرح رایگان می‌بود تا سودآوری درازمدت آن برای روستاییان شیرین باشد نه اینکه هنوز برقی تولید نشده مجبور به پرداخت اقساط آن از محل انباشه نداشته‌مان شویم.
امیدوار از سمنان




 

این خبر را به اشتراک بگذارید