• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 2 آذر 1401
کد مطلب : 177968
+
-

با مردم/بزرگراه شهید بروجردی چه زمانی تکمیل می‌شود

11سال از آغاز احداث بزرگراه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ تهران گذشته و همچنان دره و گود خاکی به طول حدود ۴کیلومتر از انتهای جاده ساوه تا بلوار بهار (افتخاری) امتداد دارد. این دره باعث مشکلات متعدد ساکنان و کسبه محله سعیدآباد و بازار آهن شادآباد شده است. همین فضا مامنی برای معتادان و کارتن‌خواب‌ها و مکان تخلیه نخاله و فاضلاب شده و از سویی انبوه سگ‌های ولگرد و آسیب‌های اجتماعی در محل به چشم می‌خورد. مجموع اینها باعث ناامنی محله و نارضایتی اهالی شده است. بارها مسئولان شهری قول داده‌اند که این وضع به‌زودی پایان می‌یابد ولی خبری نیست. اهالی و کسبه خواستار پایان عملیات و راه‌اندازی این بزرگراه و ساماندهی وضعیت محل هستند.
بهرامی از تهران

تکلیف اراضی عظیمیه قزوین را مشخص کنند
3دهه است که مشکلات اراضی عظیمیه قزوین به قوت خود باقی است درحالی‌که مشکلات شهرک‌های مشابه نظیر اندیشه مدت‌هاست حل شده است. اگر سازمان امور اراضی و راهسازی که اداره راه و شهر‌سازی‌ انتقال یافته است در این زمینه ورود کرده و نسبت به تأمین زیرساخت‌های این ناحیه اقدام کند، شاید موضوع پایان یابد. تامین فضای سبز، آب و برق و تخصیص بودجه اصلی‌ترین دغدغه است؛ زیرا هر بار که مسئولان وعده می‌کنند بودجه‌ای تخصیص نمی‌یابد و کار دوباره رها می‌شود.
قلی‌خانی از قزوین

کاربری مجوزهای برق و گاز منازل نیازمند بررسی است
14سال است که در آپارتمانی 15واحدی در جنت‌آباد زندگی می‌کنیم. مدتی بود که پول برق منزلمان خیلی زیاد می‌آمد. دفعه آخر با قبض برق 290هزار تومانی به اداره برق مراجعه کرده و تقاضای رسیدگی و تجدید‌نظر دادیم. مشخص شد کاربری کنتور برق صادره برای ما دامپروری و نگهداری اسب است و براساس آن کاربری برای منزل ما قبض صادر می‌شده است. با این اوصاف به‌نظر می‌رسد شهروندان باید نسبت به کاربری خدمات عمومی خود دقت بیشتری داشته باشند.
عرب عامری از تهران

پیامک

فرودگاه قم زودتر تکمیل شود
درحالی‌که برخی از کوچک‌ترین و دورترین شهرها فرودگاه دارند، کلانشهر قم با حجم بالای زائر و مسافر و مراجعه بسیار هنوز فرودگاه ندارد و برای سفر باید به فرودگاه‌های تهران مراجعه کرد. کافی است برای پروژه نیمه‌تمام ساخت فرودگاه در استان قم، کار را تحویل سازنده‌ای توانمند از بخش خصوصی دهند تا سریع‌تر به پایان برسد. تکمیل فرودگاه قم نیازمند کار و بودجه جهادی است.
پرکار از قم

واگن به قطار قزوین- تهران اضافه شود
ضمن تشکر از ارائه خدمات قطار قزوین - تهران و هشتگرد - تهران و انتقال کم‌هزینه مسافرانی که در تهران شاغل هستند، تقاضا می‌شود یک واگن به این قطار اضافه شود زیرا اکثر روزها به تعداد صندلی‌های یک واگن، افرادی مجبور به ایستادن در طول مسیر هستند. اگر یک واگن اضافه کنند تا قشر کارگر و کارمند به‌صورت حداکثری بتوانند از این خدمات راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران بهره‌مند شوند، بار قابل‌توجهی از روی دوش قشر زحمتکش برمی‌دارند؛ چراکه این قشر زحمتکش که اغلب در ساعات ابتدایی روز و انتهایی شب با این قطار مسافرت می‌کنند و ایستادن در طول مسیر بعد از چندین ساعت کار و بعد مسافت، زحمت اضافه‌ای است که با یک واگن جدید قابل‌رفع است.
حیدری از تهران

ضامن کارمند از دریافت تسهیلات روستایی حذف نشد
درحالی‌که مسئولان اعلام کردند ضامن کارمند برای دریافت تسهیلات مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی حذف و ضمانت «سفته زنجیری» جایگزین آن شده است، بانک‌ها این موضوع را نپذیرفته و همچنان از روستایی متقاضی وام ضامن کارمند، آن‌هم کارمند رسمی می‌خواهند و این برای روستایی یعنی اصلا وامی در کار نخواهد بود. لطفا مسئولان بر اجرای مصوبات و دستورالعمل‌های ابلاغی خودشان نظارت کرده و اطلاع‌رسانی کنند که شکایت از بانک‌های متخلف را به کجا اعلام کنیم.
سبحانی از استهبانات فارس

پیام
نواقص مرمت غیرکارشناسی عمارت خسروآباد سنندج آشکار شده است

تابستان سال گذشته مرمت و بازسازی غیرکارشناسی عمارت خسروآباد که از قضا مخالفان بسیاری هم داشت به پایان رسید و این عمارت توسط وزیر میراث فرهنگی به‌عنوان کاخ موزه خسروآباد افتتاح شد.جالب این‌جاست که این بنا حتی یک اتاق به‌عنوان بخش اداری ندارد و بیش از 80درصد بخش‌های آن غیرایمن است و شرایط لازم برای بازدید را ندارد. با یک نگاه اجمالی به سادگی می‌توان دیوارهای نم‌زده بیرونی عمارت را دید و وضعیت آن را تا انتها خواند. چرا این عمارت با بودجه‌هایی که به آن اختصاص یافت به این وضع مرمت شد؟ چرا آن را تبدیل به کاخ موزه کردند؟ آیا صرف نامگذاری یک مکان برای موزه کفایت و آن را تبدیل به یک موزه می‌کند؟
نصراللهی از سنندج

دریافت کرایه اضافی تاکسی‌ها را به کجا گزارش کنیم
بعد از اتمام کرونا تاکسی‌ها و ون در اغلب خطوط براساس کرایه تعیین شده در دوران کرونا که رقم بیشتری بود از مسافران کرایه می‌گیرند. مثلا در خط صادقیه تا دانشگاه علوم تحقیقات یا متروی صادقیه به دهکده المپیک کرایه براساس 3مسافر و با رعایت فاصله اجتماعی تعریف شده است که رقم بالاتری است اما اغلب تاکسی‌ها 4مسافر سوار کرده و همان کرایه بالاتر را می‌گیرند. در سایر خطوط هم کم و بیش این موضوع دیده می‌شود و شکایت به تاکسیرانی هم تاکنون بی‌نتیجه بوده است.
نصیری‌ها از تهران






 

این خبر را به اشتراک بگذارید