• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
چهار شنبه 2 آذر 1401
کد مطلب : 177909
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/r0RPp
+
-

عدد خبر/40 میلیارد

مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهادکشاورزی گیلان گفت: حدود ۴۰میلیارد تومان از اعتبار سفر رئیس‌جمهوری برای یکپارچه‌سازی اراضی شالیزاری استان تخصیص یافته است. به گزارش ایرنا، مجتبی شاه‌نظری افزود: تسطیح اراضی در ۲۰۰ هکتار از اراضی شالیزاری استان در 3شهرستان لاهیجان، آستانه‌اشرفیه و رشت امسال اجرا شده است.

260 روستا 
 کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان یکی از پربارش‌ترین استان‌های کشور و داشتن ۱۰درصد آب‌های سطحی به سرزمین آب‌های روان معروف است، اما ۲۶۰روستا و منطقه عشایری در همین دیار با تنش آبی مواجه هستند. به گزارش تسنیم، در تابستان امسال از جمعیت 800هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد بیش از 110هزار نفر با تنش آبی روبه‌رو بودند.

14 میلیارد 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: ۱۵۴ کمک بلاعوض برای تکمیل واحدهای مسکونی نیمه‌تمام روستایی استان زنجان در سال‌جاری پرداخت شد. به گزارش ایسنا، رضا خواجه‌ای با بیان اینکه تامین مسکن روستاییان در راستای تثبیت و ماندگاری جمعیت روستایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: کمک‌های بلاعوض امسال به میزان ۱۴میلیارد ریال از سوی حساب۱۰۰ امام(ره) بنیاد مسکن استان پرداخت شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید