• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 1 آذر 1401
کد مطلب : 177826
+
-

رونمایی از 2مدعی

امروز آرژانتین و فرانسه جام‌جهانی را آغاز می‌کنند

رونمایی از 2مدعی

از امروز 4بازی در جام‌جهانی داریم و از ساعت 13:30تا پاسی از نیمه شب می‌توانیم فوتبال ببینیم. امروز روز رونمایی از مسی و آرژانتین است که یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شوند. فرانسه بدون بنزما، کانته، پوگبا، انکونکو و کیمپمبه را هم امروز می‌بینیم. بعید است مدافع عنوان قهرمانی شانس زیادی برای دفاع از عنوانش داشته باشد.

اگر مسی 3بازی مرحله گروهی را ببرد و در دور یک‌هشتم و یک‌چهارم هم پیروز شود، به رکورد 17برد کلوزه (آلمان) می‌رسد که بیشترین تعداد پیروزی در جام‌جهانی را دارد. مسی 12پیروزی با آرژانتین در جام‌های جهانی ثبت کرده است. او در مرحله یک‌هشتم به رکورد 1000بازی رسمی در عمرش می‌رسد.

لیونل مسی و سرخیو آگوئرو در اکثر اردوهای تیم ملی آرژانتین هم‌اتاقی بوده‌اند و پس از خداحافظی مهاجم سابق منچسترسیتی و بارسلونا، مسی تنها بازیکن اردوی آرژانتین است که هیچ هم‌اتاقی ندارد و یک اتاق را دربست گرفته است.

مکزیک در دور انتخابی جام‌جهانی از منطقه کونکاکاف بیش از هر تیم دیگری کلین‌شیت کرده و 8بار دروازه‌اش را بسته نگه‌داشته. فقط کانادا با 7گل خورده، خط دفاعی بهتری از مکزیک با8گل خورده داشت.






ویروس به جان ماتادورها افتاد

7بازیکن تیم ملی فوتبال اسپانیا پیش از دیدار افتتاحیه به‌دلیل تهویه اتاق‌های هتل محل اقامت این تیم سرما خوردند و نتوانستند در تمرینات گروهی شرکت کنند. نام همه این افراد اعلام نشده اما موراتا یکی از آنهاست.

ادامه مصاحبه‌های جنجالی رونالدو

کریستیانو رونالدو بدون اعلام قبلی در نشست خبری تیم پرتغال حاضر شد و از مصاحبه اخیرش علیه منچستریونایتد دفاع کرد: «شما خبرنگاران گاهی واقعیت را می‌نویسید و گاهی دروغ می‌گویید. من نیازی ندارم نگران این باشم که دیگران چه فکری می‌کنند. من هر زمان که بخواهم حرف می‌زنم. همه من را می‌شناسند و می‌دانند به چه چیزهایی باور دارم. بعضی افراد من را بیشتر و بعضی کمتر دوست دارند. زندگی هم همین است. »
او درباره بی‌محلی برونو فرناندز توضیح داد: «ما هفته گذشته در حال شوخی کردن با هم بودیم. پرواز او دیر رسید و تأخیر داشت و من از او پرسیدم که آیا با قایق آمده است؟»





 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :