• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
دو شنبه 30 آبان 1401
کد مطلب : 177711
+
-

با مردم/اختلال سایت‌های داخلی را برطرف کنند

قطعی یا کندی سرعت اینترنت و کم‌کردن پهنای باند، باعث اختلال در سایت‌های داخلی شده است. به‌عنوان مثال سایت سخا برای برندگان قرعه‌کشی خودرو، سایت تأیید کدپستی، سایت ثبت‌نام وام فرزندآوری، سایت ثبت وام ازدواج و... از جمله سایت‌های داخلی هستند که دسترسی به آنها دچار اختلال شده و مردم را به دردسر انداخته است. تقاضا می‌شود مسئولان نسبت به حفظ کیفیت اینترنت حداقل برای سایت‌های داخلی اهتمام داشته باشند.
پناهنده از تهران 

نوبت‌دهی بیمارستان بوعلی سینای قزوین تبدیل به مشکلی بزرگ  برای مراجعان شده است
نوبت‌دهی درمانگاه‌ بیمارستان بوعلی‌سینا قزوین، تبدیل به یکی از جدی‌ترین مشکلات مراجعه‌کنندگان این بیمارستان شده است. نه تلفنی و اینترنتی می‌توان وقت گرفت و نه حضوری وقت می‌دهند. درخواست می‌شود به این موضوع رسیدگی کنید تا مشکلات نوبت‌دهی در این بیمارستان برای بیماران رفع شود.
جباری از قزوین

سامانه 124پاسخگوی مردم نیست
روزگذشته جهت اعلام یک مورد گرانفروشی با سامانه 124تماس گرفتم. حدود 15دقیقه پشت خط معطل بودم و سرآخر هم فردی با صدای عصبانی‌ با من صحبت کرد. سؤال من این است که مگر این سامانه برای رسیدگی به شکایات مردم راه‌اندازی نشده است ؟ دلیل این همه تأخیر در پاسخگویی چیست ؟ چرا اپراتور با عصبانیت‌ برخورد می‌کند ؟ آیا وظیفه‌ای جز پاسخگویی و ثبت شکایات مردم دارد؟ 
خانمی از تهران 

پیامک
کیفیت نوشابه‌ها به‌شدت پایین آمده است

به‌رغم گران‌شدن و بالا‌رفتن قیمت نوشابه از سال گذشته، کیفیت آن به‌شدت افت کرده است. این افت کیفیت حتی در برندهای معروف هم به خوبی دیده می‌شود. اگر بنا بر بالابردن قیمت به بهانه گرانی مواداولیه است پس چرا همراه با این افزایش قیمت کیفیت ارتقا پیدا نمی‌کند و یا حداقل در همان سطح سابق باقی نمی‌ماند؟
عدالتیان از تهران

 تعداد ویژه‌نامه‌های جام‌جهانی ارسالی به بوشهر را افزایش دهید

ما طرفداران فوتبال برای دریافت ویژه‌نامه جام جهانی که روزنامه همشهری منتشر کرده لحظه‌شماری می‌کردیم اما متأسفانه فقط تعداد کمی از این ویژه‌نامه در سطح استان توزیع شد. این تعداد برای استان بوشهر و نسبت به جمعیت آن اصلا کافی نیست. لطفاً در صورت امکان هر چه زودتر تعداد کافی از این ویژه‌نامه را برای ما ارسال کنید.
آرمان از بوشهر

بعضی چهارراه‌های شهر دزفول، چراغ راهنمایی و رانندگی فعال ندارند

 چراغ‌های راهنمایی و رانندگی نصب شده دربعضی چهارراه‌های شهر دزفول یا خرابند و یا خاموش؛ به‌عنوان مثال چراغ‌های چهارراه تقاطع شریعتی به امام‌خمینی، شریعتی به آفرینش و یا آفرینش به قاضی. این مسئله موجب سردرگمی عابرین و رانندگان می‌شود و احتمال تصادف را هم بسیار بالا می‌برد.
وفایی از دزفول



 

این خبر را به اشتراک بگذارید