• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 30 آبان 1401
کد مطلب : 177710
+
-

دستبرد به خانه تازه‌عروسی که به ماه عسل رفته بود

وقتی دزد به دزد می‌زند

دادسرا
وقتی دزد به دزد می‌زند

 دختر جوان برای خرید گوشی گران‌قیمت دست به سرقت از خانه دوست نوعروسش زد و طلاهای سرقتی را در محلی مخفی کرد؛ غافل از اینکه خودش هم قربانی دزد خواهد شد.
به گزارش همشهری، چند روز قبل گزارش سرقت از خانه تازه‌عروسی به پلیس اعلام شد. شاکی به افسر پلیس گفت: به همراه همسرم به ماه عسل رفته بودیم که هنگام بازگشت متوجه سرقت طلاها و شاباش‌های عروسی‌مان شدم. نکته عجیب ماجرا این بود که هیچ‌گونه تخریبی صورت نگرفته و به‌نظر می‌رسد سرقت از سوی یک آشنا انجام شده که به‌راحتی توانسته وارد خانه‌ام شود و همه طلاها و پول‌های نقد را سرقت کند.
با این شکایت پرونده‌ای در دادسرای ویژه سرقت تشکیل شد و گروهی از مأموران برای کشف جزئیات بیشتر و شناسایی سارق آشنا راهی محل سرقت شدند. پس از بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته دزد آشنا شناسایی شد؛ او کسی نبود جز دوست صمیمی تازه‌عروس، که به دستور بازپرس پرونده بازداشت شد. این زن در بازجویی‌ها به سرقت از خانه دوستش اعتراف کرد و گفت هیچ پولی از این سرقت گیرش نیامده است. وی در ادامه گفت: همیشه دلم می‌خواست گوشی موبایل آخرین مدل داشته باشم اما پول خرید آن را نداشتم تا اینکه یکی از آشنایانم موبایل‌فروشی را به من معرفی کرد که در شهرستان مغازه داشت. او می‌گفت می‌توانم گوشی را از مرد موبایل‌فروش قسطی بخرم. به این ترتیب راهی شهرستان شدم و پس از پرداخت 15میلیون تومان ودیعه، گوشی را تحویل گرفتم. قرار بود مابقی پول را که حدود 20میلیون تومان می‌شد به‌زودی به او پرداخت کنم اما به هر دری زدم نتوانستم این مبلغ را جور کنم. حتی نزد چندنفر از دوستانم هم رفتم و کمک خواستم اما هیچ‌کس حاضر نشد به من کمک کند تا اینکه یکی از دوستان صمیمی‌ام ازدواج کرد و به جشن عروسی‌اش دعوت شدم. در آنجا متوجه شدم که او طلاهای زیادی هدیه گرفته و پول زیادی به‌عنوان شاباش جمع کرده است. از آن پس وسوسه سرقت از خانه دوستم به جانم افتاد و برای اجرای این نقشه کلید خانه‌اش را سرقت کردم. خبر داشتم که قرار است او به‌زودی به همراه همسرش به ماه عسل بروند و این بهترین زمان بود برای اجرای نقشه سرقت. 
دختر 24ساله ادامه داد: بعد از سرقت از خانه دوستم، طلاها را درون نایلونی قرار دادم و در پشت‌بام پشت کولر جاسازی کردم تا خانواده‌ام نبینند و بتوانم در فرصتی مناسب آن را بفروشم و پول گوشی را بدهم اما فردای آن روز وقتی به سراغ طلاها رفتم با جای خالی آن مواجه شدم. احساس می‌کنم یک نفر زاغ مرا زده و متوجه شده که نایلونی پشت کولر جاسازی کرده‌ام، به همین دلیل بعد از رفتن من، پول و طلاها را سرقت کرده است. اولین‌بار است که در زندگی مرتکب خلاف می‌شوم و به همین دلیل روز حادثه آنقدر اضطراب داشتم که اصلا دوربین‌های مداربسته را ندیدم و به همین راحتی دستگیر شدم. حالا آبرویم نزد خانواده‌ام و دوستم رفته است.
براساس این گزارش، ‌دختر جوان به اتهام سرقت بازداشت شده و تحقیقات درباره گفته‌های او ادامه دارد تا سارقی که طلاها را از او دزدیده بود دستگیر شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید