• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 29 آبان 1401
کد مطلب : 177593
+
-

سقوط مرگبار 2کوهنورد از کوه صفه

2کوهنورد جوان که به کوه‌ صفه اصفهان صعود کرده بودند هنگام عبور از یک پرتگاه سقوط کردند و جان خود را از دست دادند. به گزارش همشهری، این حادثه ساعت 6:15 صبح جمعه درکوه صفه اصفهان اتفاق افتاد و دقایقی بعد تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی راهی محل حادثه شدند.
فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی آتش‌نشانی اصفهان در این‌باره به همشهری گفت: در این حادثه 2مرد حدود ۳۰ساله از مسیرهای خطرناک و پرتگاهی کوه صفه سقوط کرده بودند که بلافاصله ۳اکیپ تخصصی نجات کوهستان از ایستگاه شماره۱۲ و ایستگاه شماره۳ به محل حادثه اعزام شدند که با حضور در محل معلوم شد که این دو کوهنورد به‌علت شدت ضربه سقوط در دم جان خود را از دست داده‌اند.
وی ادامه داد: در این شرایط بود که پیکر بی‌جان این دو نفر با رعایت تمامی اصول ایمنی، استفاده از برانکارد و ایجاد کارگاه‌های عملیاتی از ارتفاع به پایین منتقل و به عوامل انتظامی تحویل داده شد.
او همچنین از حادثه دیگری در همین منطقه خبر داد و گفت: ساعت 8:45 نیز زنی حدود 40ساله  در قسمت زیرین قله کوه صفه سقوط کرده و از ناحیه لگن به‌شدت دچار آسیب دیدگی شده بود که او نیز به پایین منتقل و برای مداوا به امدادگران اورژانس تحویل داده شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید