• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 26 آبان 1401
کد مطلب : 177388
+
-

آسانسورهای غیرفعال مترو در حال رفع نواقص

سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از فعال‌شدن آسانسورهای ایستگاه مهدیه در خط ۷ بعد از 4  سال خبر داد و گفت: با اخذ مجوزهای لازم از سازمان ملی استاندارد، روند راه‌اندازی آسانسورهای  ایستگاه‌های متروی پایتخت سرعت می‌گیرد.
 به گزارش همشهری، حامد عباسی نامی ضمن قدردانی از همراهی سازمان ملی استاندارد برای بررسی آسانسورهای مترو افزود: با پای‌کار آمدن سازمان استاندارد و حضور کارشناسان برای بررسی تک‌به‌تک آسانسورها، امیدواریم شاهد سرعت گرفتن صدور تأییدیه‌های بهره‌برداری از آسانسورها در ایستگاه‌های مترو باشیم. او افزود: آسانسور و پله‌برقی یکی از اصلی‌ترین الزامات رفاهی و از جمله زیرساخت‌های ضروری یک ایستگاه برای بهره‌برداری عمومی به حساب می‌آید؛ اما به دلیل عدم دریافت تأییدیه‌های لازم از سازمان استاندارد، ۸۴ دستگاه آسانسور در خطوط ۶ و ۷ مترو چند سال بلااستفاده مانده بودند که با همکاری‌ها و همفکری‌های انجام شده نواقص ۲ دستگاه آسانسور ایستگاه مهدیه بر طرف شد.
با بهره‌برداری ازآسانسورهای ایستگاه مهدیه در خط ۷ تعداد آسانسورهای غیرفعال در خطوط 6 و 7متروی تهران از ۸۴ به ۸۲ دستگاه کاهش پیدا کرده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید