خدمات سامانه ۱۶۶۶ بهصورت مجازی در اختیار بیمهشدگان قرار خواهد گرفت. مهدی قنادی سرپرست مرکز ارتباطات ۱۶۶۶ با بیان این مطلب تأکید کرد: «بیمهشدگان سازمان بیمه سلامت در هر نقطهای از کشور میتوانند با سامانه ۱۶۶۶ بهصورت رایگان تماس گرفته و نحوه دریافت خدمات، ارجاع به بیمارستانها، چگونگی مراجعات و صدور دفترچه و تمدید آن را بهصورت مستقیم با مسئولان ستادی و مدیران استانها مطرح کرده و پاسخ دریافت کنند.» او با بیان اینکه نظرات بیمهشدگان برای سازمان مهم است تأکید کرد: «کیفیت پاسخگویی هر چه بهتر باشد رضایتمندی بیمهشدگان نیز بیشتر خواهد شد. در یکماه گذشته حدود ۹۱هزار مورد پاسخگویی و ۲۰هزار و ۸۰۰مورد نظرسنجی از بین کسانی که خدمت دریافت کردند، صورت گرفته است.»
پنج شنبه 26 آبان 1401
کد مطلب :
177313
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/y8rWV
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved