• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 5 خرداد 1397
کد مطلب : 17722
+
-

پرسپولیس نزدیک تبریزی

ستاره ذوب‌آهن در رویای پیراهن سرخ است

قرمزها با توجه محرومیت احتمالی از نقل‌و‌انتقالات در فصل آینده کار بسیار سختی را پیش‌رو خواهند داشت. هرچند که مسئولان پرسپولیس امیدوار هستند تا با رأی فیفا این محرومیت بخشیده شود تا سرخپوشان بتوانند خودشان را در نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل تقویت کنند.
با این وجود برانکو پیش از رفتن به کرواسی لیست خود را به باشگاه ارائه کرده تا در صورتی که حتی این محرومیت بخشیده نشد هم باشگاه بتواند بازیکنان مد‌نظر سرمربی را جذب کند تا در نیم فصل دوم از آنها استفاده کند و در صورتی که محرومیت بخشیده شد این بازیکنان بتوانند از ابتدای فصل به تیم کمک کنند.
در شرایطی که تا این لحظه تنها مهدی شیری از پیکان به پرسپولیس پیوسته و هنوز شرایط تمدید قرارداد ستاره‌های پرسپولیس هم مشخص نیست برانکو نام مرتضی تبریزی را هم در لیست بازیکنان فصل بعد خود قرار داده است. تبریزی در فصلی که گذشت عملکرد خوبی داشت، گل‌های زیادی به‌ثمر رساند و در نایب قهرمانی تیمش هم نقش مهمی داشت. در صورتی که کمی زودتر موتور گلزنی او روشن می‌شد می‌توانست با علیپور برای آقای گلی لیگ مبارزه کند. با این وجود برانکو به‌شدت به‌دنبال این بازیکن است و حتی اعلام کرده  تبریزی می‌تواند به زوج فوق‌العاده‌ای در کنار علیپور تبدیل شود. این در حالی است که برانکو از عملکرد منشا در این فصل اصلا رضایت ندارد و بعید است روی این بازیکن نیجریه‌ای حساب باز کند. نکته اینجاست که شنیده‌ها حاکی از این است به‌جز پرسپولیس سپاهان و استقلال هم به‌شدت به‌دنبال تبریزی هستند اما خود تبریزی ابراز تمایل کرده که به پرسپولیس برود و اعلام کرده با توجه به شرایط این تیم می‌تواند در ترکیب ثابت سرخپوشان به میدان برود. تبریزی پیش از اینکه بخواهد مذاکرات نهایی خود را با پرسپولیس انجام دهد به مسئولان باشگاه اعلام کرده در حال‌حاضر پیشنهاد جدی از قطر دارد و باید ابتدا این پیشنهاد را بررسی کند. در صورتی که به قطر نرود برای مذاکرات نهایی راهی تهران و باشگاه پرسپولیس خواهد شد.
    کامنت عجیب بیرانوند 
در شرایطی که این روزها بازار شایعات در خصوص پیوستن تبریزی به پرسپولیس حسابی داغ شده است کامنت بیرانوند برای مهاجم ذوب‌آهن هم این شایعات را تقویت کرد. بیرانوند زیر عکسی که تبریزی از خودش منتشر کرده بود نوشت: «امیدوارم سال خوبی با هم داشته باشیم » دروازه‌بان پرسپولیس با این کامنت نشان داد که حضور تبریزی در پرسپولیس کاملا رنگ جدی به خود گرفته و باید منتظر بود و دید تبریزی چه زمانی راهی پرسپولیس خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید