• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
چهار شنبه 25 آبان 1401
کد مطلب : 177176
+
-

هند دنباله«RRR» را می‌سازد

هند دنباله«RRR» را می‌سازد

ساخت ادامه فیلم پرفروش «RRR» از سوی کارگردانش تأیید شد.
اس.اس.راجامولی، کارگردان فیلم اکشن پرفروش هندی «RRR» تأیید کرد در فکر ساخت دنباله این فیلم هستند. وی گفت کار نوشتن دنباله داستان این فیلم اکنون توسط پدرش وی.ویجایندرا پراساد که فیلمنامه‌نویس است، در حال انجام است. این کارگردان که سازنده «باهوبالی» هم بوده در برنامه نمایش این فیلم در شیکاگو این سخنان را ادا کرد و افزود که پدرش نویسنده داستان همه فیلم‌های وی بوده و او اکنون در حال نوشتن داستان فیلم دوم RRR است. هنوز برای توضیح بیشتر دراین‌باره زود است و کار ادامه داستان در مراحل اولیه‌اش است.
«RRR» یکی از پرهزینه‌ترین فیلم‌های هند است و با بودجه ۷۲میلیون دلاری ساخته شده و از زمان اکرانش در اواخر ماه مارس (فروردین) تاکنون، فروشی باورنکردنی را ثبت کرده است. این فیلم حماسی تاریخی به زبان تلوگو ساخته شده و داستان مبارزان واقعی آزادی هند را در دهه ۱۹۲۰ تصویر کرده است.‌RRR از فیلم‌های سینمای جنوب هند است که در رقابت با بالیوود است و موفق شده ‌ با فروشی بیش از ۲۴۰ کرور (۳۱ میلیون دلار) در سراسر جهان در نخستین روز اکران، رکورد بالاترین فروش افتتاحیه برای یک فیلم هندی را بشکند.
این فیلم همچنین با پیشی‌گرفتن از فیلم قبلی «باهوبالی ۲: فرجام» به پرفروش‌ترین فیلم در بازار داخلی آندرا پرادش و تلانگانا تبدیل شد و تاکنون بیش از ۱۶۰میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده و چندین رکورد گیشه برای یک فیلم هندی را شکسته است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید