• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
شنبه 5 خرداد 1397
کد مطلب : 17707
+
-

بابل هنوز امیدوار است

بابل هنوز امیدوار است

مهدی کشوریان| فوتبال در بابل روزهای عجیبی را تجربه می‌کند. هفته گذشته شایعاتی درباره صدور رأی کمیته اخلاق مبنی بر سقوط نساجی به دسته اول و جایگزینی تیم خونه‌به‌خونه فضای مملو از شادی و انگیزه را در میان هواداران این تیم به‌وجود آورد. اخبار متناقضی از هر سو شنیده می‌شد و هواداران خونه‌به‌خونه تنها خبری را که باور داشته و منتشر می‌کردند صعود خونه‌به‌خونه به لیگ‌برتر بود. این شایعات تا حدی پررنگ شد که برخی بازیکنان این تیم در حساب‌های کاربری خود در فضای مجازی حضور در لیگ‌برتر را به هواداران تبریک گفتند. روز چهارشنبه برای هوادران بابلی با نشاط خاصی توام با رنگ لیگ‌برتر سپری شد. اما پنجشنبه همه چیز با اطلاعیه کمیته اخلاق رنگ باخت تا علاوه بر باشگاه خونه‌به‌خونه مسئولان رده بالای بابل نیز موضع‌گیری خود را در این زمینه مشخص کنند. در اطلاعیه کمیته اخلاق آمده:‌ «بنا بر اطلاعیه کمیته اخلاق در خصوص پرونده مربوط به موضوع شکایت باشگاه فرهنگی ورزشی خونه‌به‌خونه بابل در رابطه با ادعای تبانی در مسابقه دو تیم راه‌آهن تهران و نساجی مازندران اعلام می‌گردد علیرغم اینکه یوم جاری (پنجشنبه) برای ساعت14 وقت رسیدگی برای این پرونده تعیین شده بود، و مدیران و مسئولان باشگاه خونه‌به‌خونه و وکیل ایشان جهت ادای توضیحات و ارائه مستندات دعوت شده بودند ولی علیرغم انتظار کافی، هیچ یک از ایشان در این جلسه حاضر نشدند. این کمیته بر اساس مستندات و مدارک ارائه شده متعاقبا اتخاذ تصمیم خواهد نمود.»
غلامرضا رفیعی وکیل باشگاه خونه‌به‌خونه مازندران که قرار بود در این جلسه حضور یابد پس از انتشار این اطلاعیه، دلیل غیبت خود را ترافیک عنوان کرده: «روز چهارشنبه طی تماسی که اینجانب با دبیرخانه کمیته اخلاق داشتم به اینجانب اعلام شد که برای ملاقات با آقای تورک در محل کمیته اخلاق حضور یابم. معهذا اینجانب امروز (پنجشنبه) به قصد ملاقات با جناب آقای تورک عازم محل استقرار کمیته اخلاق شدم. در بین راه با مسئول دفتر آقای تورک تماس گرفتم و اعلام نمودم به‌دلیل ترافیک شدید بزرگراه همت حدود ساعت چهارده و سی دقیقه خدمت ایشان خواهم رسید. حدود ساعت ۱۴:۳۰ خدمت ایشان رسیدم که آقای اثنی‌عشری نیز حضور داشته‌اند. آقای تورک فرمودند شما دیر حضور یافته‌اید و جلسه رسیدگی به‌پایان رسید! سپس با اعتراض شدید به مصاحبه روز چهارشنبه اینجانب، گفتند چرا این‌قدر مصاحبه می‌کنید؟ و چند جمله دیگر که شایسته ذکر در این مجال نیست و با عصبانیت فرمودند دیگر مصاحبه نکنید آقا! سپس خواهان خروج فوری من از ساختمان کمیته اخلاق شدند.»
این برخورد و واکنش مسئولان کمیته اخلاق بازتاب گسترده ای در شهر بابل داشت تا جایی که روز گذشته حجت‌الاسلام روحانی امام جمعه شهر بابل در نماز جمعه به این موضوع اشاره کرد. دیروز در حالی که تعدادی از هواداران خونه به خونه با پلاکاردهایی اعتراضی در نماز جمعه حضور یافتند و خواستار رسیدگی به پرونده تبانی نساجی شدند، حجت الاسلام روحانی هم به‌طور مستقیم به مسئولان کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال اشاره کرد و بیان داشت: «امیدواریم فارغ از هرگونه مصلحت اندیشی کمیته انضباطی و اخلاقی فدراسیون به موضوع فوتبال بابل رسیدگی کند تا نگرانی جوان‌هایی که امروز در نماز جمعه حضور یافتند و نگرانی خود را بیان داشته‌اند رفع شود.»
باشگاه خونه‌به‌خونه روز گذشته فیلم صحنه‌های بحث برانگیز بازی نساجی و راه‌آهن که به‌عنوان مستندات به کمیته اخلاق ارجاع داده را از در کانال اطلاع‌رسانی باشگاه هم منتشر کرد تا مردم در این‌باره قضاوت کنند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید