• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 5 خرداد 1397
کد مطلب : 17706
+
-

صدای استان ها

صدای استان ها

   بدهکاری به تامین اجتماعی

15 سال است در کرج در زمینه نصب و تعمیر آسانسور کار می‌کنیم. به خاطر بدهی کارگاه به تامین اجتماعی قرارداد ما تمدید نشده است و در این شرایط اقتصادی با این روال به مشکل برخورده‌ایم. در کارگاه کسی را که بدهکار است، نمی‌بندند. خواهشمند است مسئولان صنعت و معدن استان البرز فکری به حال ما بکنند.
طاهری از البرز

   روستای بدون بانک

برخی روستاهای اطراف تبریز با وجود جمعیت زیاد بانک ندارند. یکی از این روستاها که به نوعی حاشیه شهر تبریز هم محسوب می‌شود، باغ معروف است که هیچ بانکی در آن فعالیت نمی‌کند.
رستمی از آذربایجان شرقی

   فضلاب در رودخانه قره‌سو

رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین محل سرریز فاضلاب بسیاری از کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی اطراف است. این فاضلاب مشکلات زیادی برای ساکنان منطقه ایجاد کرده است. لطفا این پیام را منتشر کنید تا مسئولان فکری به حال این رودخانه کنند.
قاسمی از اردبیل

   کمبود امکانات بیمارستان فردوس

بیمارستان جدید فردوس امکانات درمانی لازم را ندارد. از مسئولان تقاضا می‌کنم امکانات مورد نیاز درمانی را برای این بیمارستان تازه‌تاسیس تامین کنند.
یک شهروند از خراسان رضوی

   ترافیک در رشت

خیابان مطهری در رشت ترافیک بسیار سنگینی دارد. این ترافیک به‌ویژه در روزهای پایانی هفته و ایام تعطیل آزاردهنده می‌شود. لطفا مسئولان شهرداری برای تردد شهروندان چاره‌ای بیندیشند.
فعال از گیلان

   جریمه‌های اشتباه رانندگی

برای دریافت خلافی مراجعه کرده‌ام و با جریمه‌هایی مواجه شده‌ام که به اشتباه به من نسبت داده شده است. وقتی درباره این ماجرا پرس‌و‌جو کردم، متوجه شدم این اتفاق برای افراد دیگری هم می‌افتد. مثلا من اصلا در یکی از نشانی‌هایی که جریمه نشان می‌دهد، تردد نداشته‌ام. چه کسی پاسخگوی این اشتباهات است؟
سلیمی از خوزستان

این خبر را به اشتراک بگذارید