• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 22 آبان 1401
کد مطلب : 176898
+
-

شهردار تهران تاکید کرد:

مواد غذایی در سوله‌های مدیریت بحران نگهداری نمی‌شود

مدیریت
مواد غذایی در سوله‌های مدیریت بحران نگهداری نمی‌شود

شهردار تهران در حاشیه مراسم بهره‌برداری از دستاوردهای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر در پاسخ به سؤالی درباره ادعای یکی از اعضای شورای شهر تهران درباره اتمام انقضای تاریخ مواد غذایی در سوله‌های مدیریت بحران گفت: در سوله‌های مدیریت بحران مواد غذایی نگهداری نمی‌شود، درواقع در این سوله‌ها موتور برق، بیل، چادر و مواد امداد اولیه موجود است.
به گزارش همشهری، علیرضا زاکانی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر بازپس‌گیری سوله‌های مدیریت بحران از سازمان ورزش گفت: هم‌اکنون از سوله‌های بحران به‌صورت چند وجهی در مواقع غیربحران استفاده می‌شود اما مدیریت تمام سوله‌ها با سازمان پیشگیری از بحران شهرداری تهران است. سوله می‌تواند در روز در اختیار مردم باشد.

بازپس گیری املاک
زاکانی در پاسخ به سؤال دیگری درباره بازپس‌گیری املاک افزود: تعدادی از املاک در دست افراد است و حق و حقوق شهر را هم نمی‌دهند. همه اینها فهرست شده است. از مجموع 100 ملکی که در دست افراد قرار داشته، 30 ملک را با طی روندهای قانونی تخلیه کرده‌ایم. املاکی هم که در اختیار مؤسسات قرار دارد که از طریق تبصره 6نیز درحال لیست شدن هستند و از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران به شورای شهر ارائه خواهند شد تا شورا در این خصوص تصمیم بگیرد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید