• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
شنبه 14 آبان 1401
کد مطلب : 176070
+
-

با مردم/شهرک پیام نیازمند کلانتری مستقل است

  با وجود گذشت 10سال از زمان تاسیس شهرک پیام و ساکن شدن جمعیتی بالغ بر 20هزار نفر، این شهرک همچنان فاقد کلانتری مستقر و مستقل است. این در حالی است که سال گذشته شهرداری اقدام به بازسازی ساختمان مرکز، جهت ایجاد کلانتری و ایستگاه پلیس کرد، اما هنوز این ساختمان افتتاح نشده و نیرویی در آن مستقر نشده است. در این شرایط هم هر روز شاهد دزدی‌ و خفت‌گیری‌ و ناامنی برای تمامی اهالی شهرک هستیم. خواهشمندیم جهت استقرار آرامش و امنیت هر چه زودتر نسبت به افتتاح کلانتری در این شهرک اقدام کنید.
مولایی از شهرک پیام کرج

مسکن مهر شهرک ابریشم هنوز تحویل مالکان نشده است
بخشی از مسکن مهر شهرک ابریشم کرج را یک شرکت پیمانکار ساخته و بعد از چندین سال و پرداخت همه اقساط از طرف خریداران هنوز این مسکن‌ها را تحویل نداده است. آیا نهادی نیست که از پیمانکار بپرسد چرا وظایفش را به درستی انجام نمی‌دهد؟ و این واگذاری دقیقا کی اتفاق می‌افتد؟
حسن باقری از تهران

بر ساخت‌وساز مسکن ملی نظارت بیشتری صورت گیرد
 قرار است که مسکن ملی کمکی برای خانه دار شدن قشر ضعیف جامعه باشد. نمونه آن مسکن ملی موسوم به ۸۱۰۰ واحدی واقع در انتهای خیابان هپکو اراک است که متأسفانه این پروژه بعد از حدود 7 ماه هیچ حرکت رو به جلو و محسوسی نداشته است. هر روز تأخیر در ساخت موجب بالا رفتن هزینه‌ها می‌شود که تامین آن عملا در توان قشر ضعیف نیست.اگر بناست که این طرح در راستای کمک و زودتر خانه دار شدن مردم نباشد پس به چه درد می‌خورد؟
معبر از اراک

پیامک
افزایش 40درصدی کرایه تاکسی در تالش در توان مردم نیست

در هفته اخیر کرایه تاکسی‌های شهری شهرستان تالش، افزایش 40درصدی داشته‌اند. آیا این افزایش قیمت قانونی است؟ گذشته از نارضایتی مسافرین، خواسته یا ناخواسته این افزایش قیمت در کرایه تاکسی‌ها، به همه محصولات غذایی و کالاها سرایت خواهد کرد زیرا هزینه حمل‌ونقل عامل مهمی در هزینه نهایی کالاها به شمار می‌رود. واقعیت این است که اغلب مردم توان پرداخت این هزینه را ندارند. لطفا مسئولان شهری جلوی این روند را بگیرند.
عبادی از تالش

ساخت مسکن ملی در هشتگرد بسیار کند است
بیش از یک سال است که برای مسکن ملی در هشتگرد در استان البرز وجه واریز کردیم اما متأسفانه پیشرفت کار بسیار اندک بوده است. با وجود آنکه وزیر مسکن اعلام کردند مبلغ قسط اول ۴۰میلیون تومان است اما رقم دریافتی از متقاضیان ۴۹میلیون تومان بود و دلیل و پاسخی هم برای توجیه دریافت این رقم اضافه اعلام نشد. اگر در همین ابتدای کار گفته‌های وزیر را عملی و اجرایی نکنند، معلوم نیست که در ادامه اوضاع چطور پیش رود و چه مبالغی را بی‌دلیل از ما دریافت کنند.
تیفوری از تهران

اضافه حقوق کارمندان ماده28 چه شد
مهر۱۴۰۰ براساس ماده۲۸ در آموزش و پرورش استخدام شدیم و قرار شد اضافه حقوقی که مهرماه امسال شامل همه کارمندان شد به مستخدمین این ماده نیز تعلق گیرد که تاکنون چنین نشده است. از سوی دیگر عنوان کارشناسی ارشد رشته مرتبط برای ما اعمال نشده است. تقاضا داریم به مشمولان این وضع رسیدگی شده و حقوق آنها پرداخت شود.
روستایی از تهران



 

این خبر را به اشتراک بگذارید