• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
چهار شنبه 29 آذر 1396
کد مطلب : 1755
+
-

چطور اکانت جی‌میل خود را کامل پاک کنید

دلایل زیادی می‌تواند باعث شود تا کاربری دیگر نخواهد از اکانت جی‌میل خود استفاده کند. اگر نمی‌‌خواهید اکانت خود را‌‌ رها کنید و از نشت اطلاعات شخصی خود هراس دارید، بهتر است، به‌طور کلی حذفش کنید. 

چطور اکانت جی‌میل خود را کامل پاک کنید دلایل زیادی می‌تواند باعث شود تا کاربری دیگر نخواهد از اکانت جی‌میل خود استفاده کند. اگر نمی‌‌خواهید اکانت خود را‌‌ رها کنید و از نشت اطلاعات شخصی خود هراس دارید، بهتر است، به‌طور کلی حذفش کنید. 

نکات مهم قبل از پاک کردن

درنظر داشته باشید که اگر از سرویس‌های گوگل مثل گوگل‌پلی استفاده می‌کنید، ابتدا باید اکانت جدیدی را به آن سرویس اضافه کنید و سپس اقدام به پاک کردن اکانت کنید. درصورتی که اکانت را پاک کردید دیگر به هیچ‌وجه نخواهید توانست از آن استفاده کنید و به این ترتیب ممکن است بعضی اطلاعات و برنامه‌های مهم شما در سرویس‌های دیگر از دست برود. 

پاک کردن اکانت

ابتدا وارد اکانت جی‌میل خود شده و از پنل سمت چپ گزینه Account Preferences را انتخاب کنید. در این بخش می‌توانید تغییرات دلخواه خود را در پنل کاربری انجام دهید. روی your account or services کلیک کرده تا روند پاک‌کردن را آغاز کنید.   گزینه products را انتخاب کنید و سپس روی آیکون سطل آشغال کنار جی‌میل کلیک کنید. حالا برای اطمینان از اینکه صاحب سایت به این صفحه راه پیدا کرده، گوگل دوباره پسورد شما را می‌خواهد، پس رمز عبورتان را بار دیگر وارد کنید. جی‌میل یک ایمیل حاوی لینک پاک‌کردن اکانت برایتان ارسال خواهد کرد. ممکن است این روند کمی به طول بینجامد. بعد از ارسال ایمیل آن را باز کرده روی لینکی با عنوان Gmail کلیک کنید. با انتخاب گزینه Yes، I want to [address] @gmail. com آخرین مرحله را به انجام برسانید و با کلیک روی Done کار به پایان می‌رسد.

این خبر را به اشتراک بگذارید