• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
پنج شنبه 5 آبان 1401
کد مطلب : 175215
+
-

بخشش لازم نیست

رونالدو به تمرینات منچستر برگشته اما همچنان درهای خروج به روی او باز است

5روز پس از اتفاقات بازی مقابل تاتنهام که کریستیانو رونالدو در دقیقه آخر به‌حالت قهر به رختکن رفته و از ورزشگاه خارج شده بود، به تمرینات منچستریونایتد بازگشت تا خود را برای بازی امشب مقابل شریف در لیگ اروپا آماده کند. به‌نظر می‌رسد او با عذرخواهی با تن‌هاخ آشتی کرده اما 2‌هفته حقوقش نزدیک یک‌میلیون دلار را به‌خاطر جریمه رفتارش از دست داده است. جدا از این او از فهرست بازی با چلسی خط خورد و در کنار تیم دوم باشگاه به تمرین پرداخت. برخلاف لیگ برتر، رونالدو در هر ۴‌بازی یونایتد در لیگ اروپا در ترکیب ثابت تیم قرار گرفته و تنها ۹‌دقیقه از بازی‌های یونایتد را از دست داده است.
به‌هرحال، شایعه‌ها درباره خروج او از اولدترافورد در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل ادامه دارد. همگان از انتقال او به چلسی در زمستان صحبت می‌کنند اما آبی‌ها در حال نهایی‌کردن انتقال انکونکو از لایپزیش برای تابستان آینده هستند. همزمان مارکا، روزنامه معتبر اسپانیایی ادعا کرده که کریستیانو آماده بازگشت به سری‌آ است. او 3‌فصل در یوونتوس بازی کرد و بیش از 100گل برای این تیم زد. یووه با او حداقل از مرحله گروهی بالا می‌آمد. باشگاه مورد اشاره مارکا ناپولی است که از تابستان گذشته به جذب او علاقه داشت. ناپولی می‌خواهد هزینه دستمزد این ستاره را از محل فروش پیراهن‌های او که برند آن در اختیار خود باشگاه است، تامین کند. با وجود چهره‌های تهاجمی مثل اوسیمن و کواراتسخلیا و زاپاتا، ورود کریستیانو می‌تواند اعتماد‌به‌نفس این تیم را برای فتح اسکودتو در این فصل بالا ببرد. ناپولی فعلا بدون شکست است و درخششی خیره‌کننده با اسپالتی داشته. شاید در آینده‌ای نزدیک اوسیمن به همین من‌یونایتد منتقل شود. از طرفی، عده‌ای معتقدند رونالدو تا آخر قراردادش یعنی در تابستان آینده در یونایتد می‌ماند. سرمربی هلندی می‌خواسته با زهر چشم گرفتن از رونالدو خودی نشان دهد و بگوید که از این ستاره بزرگ‌تر است. او به خواسته‌اش رسیده و حالا با ماندن کریستیانو مشکلی ندارد.
رونالدو مثل بچه‌های تازه‌وارد به فوتبال با اشتیاق زیادی با تیم دوم تمرین کرد و پس از بخشودگی زودتر از همه به کارلینگتون، محل تمرین تیم رفت تا تمریناتش را جدی‌تر دنبال کند. او به‌تازگی گران‌ترین خانه در کشورش، پرتغال را خریداری و بازسازی کرده است. کریستیانو در منطقه کاسیس پرتغال، یک ویلا‌ به ارزش ۱۱‌میلیون دلار خریده که هزینه تمام‌شده‌اش با هزینه‌های بازسازی و طراحی به ۲۱‌میلیون دلار رسیده و حالا گران‌ترین خانه پرتغال است. این خانه ۳‌طبقه و ۲۷۲۰‌مترمربع فضا دارد و در آن باغ و استخر هم ساخته شده است. انگار اوضاع دارد برای او بهتر می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید