• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
چهار شنبه 4 آبان 1401
کد مطلب : 175166
+
-

پرداخت بخشی از بدهی تأمین‌اجتماعی به مراکز درمانی

معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت بخشی از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی دولتی و خصوصی طرف قرارداد این سازمان در هفته جاری و استمرار این فرایند تا تسویه بخش قابل‌توجهی از مطالبات این مراکز خبر داد.
جمیل حق‌پرست افزود: خدمات درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی برای بیمه‌شدگان و بازنشستگان در ۲بخش درمان مستقیم در مراکز درمانی ملکی سازمان و نیز درمان غیرمستقیم در قالب خرید خدمت از مراکز ارائه خدمات سلامت در بخش دولتی و خصوصی تأمین و ارائه می‌شود که در بخش طرف قرارداد، سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان نخستین و عمده‌ترین خریدار خدمات درمانی در کشور با حدود ۵۰هزار پزشک و مرکز درمانی، دارویی و تشخیصی در سراسر کشور همکاری دارد.
او با قدردانی از همه پزشکان و مراکز طرف قرارداد این سازمان تصریح کرد: پرداخت به‌موقع مطالبات مراکز طرف قرارداد همواره از اولویت‌های سازمان تأمین‌اجتماعی است و با وجود افزایش قابل‌توجه هزینه‌های سازمان که فقط پس از اجرای افزایش ۳۸درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح، ماهانه ۲۶۰۰میلیارد تومان افزایش یافته است در هفته جاری پرداخت بخش دیگری از مطالبات مراکز درمانی اعم از دولتی و خصوصی آغاز شد. حق‌پرست افزود: در نخستین مرحله از پرداختی‌ها، امروز و فردا (سوم و چهارم آبان) بیش از ۳۰هزار میلیارد ریال از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت خواهد شد.
معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: در هفته پیش‌رو با همکاری دولت و مجلس در زمینه پرداخت مطالبات سازمان تأمین‌اجتماعی، فرایند پرداخت مطالبات تا تسویه بخش قابل‌توجهی از مطالبات مراکز درمانی ادامه پیدا خواهد کرد. / ایرنا


 

این خبر را به اشتراک بگذارید