• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 4 آبان 1401
کد مطلب : 175140
+
-

حق مناطق جنگی برای ۶ استان مرزی

کرمانشاه
حق مناطق جنگی برای ۶ استان مرزی

نماینده قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت فوق‌العاده مناطق جنگی برای کارکنان شاغل دولت در ۶استان مرزی کشور به‌طور مجدد برقرار شد.
به گزارش ایرنا، شهریار حیدری افزود: موضوع فوق‌العاده مناطق جنگی در اجرای ماده۹۱ قانون دیوان روز گذشته (سه‌شنبه 3آبان) در هیأت عمومی مطرح و با نقض رأی قبلی مجددا فوق‌العاده مناطق جنگی به کارکنان شاغل در 7استان مرزی پرداخت می‌شود.
وی این استان‌ها را شامل کرمانشاه، ایلام، آذربایجان غربی، کردستان، خوزستان و بوشهر بیان کرد و گفت: این مهم با پیگیری‌های مستمر نمایندگان و رایزنی با دیوان صورت گرفت که طی آن، باز هم شاهد پرداخت حق مناطق جنگی در احکام کارکنان شاغل در این استان‌ها خواهیم بود.
نماینده غرب کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: اخیرا سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به استناد به رأی یک مرجع قضایی دیوان عدالت اداری، دریافت این حقوق را غیرقانونی دانسته و طی بخشنامه‌ای به تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی از آنها خواسته بود این ارقام از دریافتی آنها حذف شود که خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته این مطالبه اصلی و حق کارکنان شاغل استان‌های مرزی درگیر جنگ باز هم محقق شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید