• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 4 آبان 1401
کد مطلب : 175127
+
-

محله شیوا محصور در مشکلات

بازدید
محله شیوا محصور در مشکلات

 ناصر امانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه در جریان ارائه گزارش محله گردی از محله شیوا در منطقه 14گفت که این محله با کمبود شدید پارکینگ، سد معابر وانت‌بارها، شرایط نامناسب فضای سبز، بافت‌های فرسوده و... مواجه است.
به گزارش همشهری، پرداختن به مسائل ریز و کوچک محله‌های کم برخوردار سبب رضایتمندی مردم می‌شود. ناصر امانی با بیان این مطلب گفت: «انگیزه ما هم حل مشکلات است و به همین دلیل در محله‌ها حاضر می‌شویم تا مشکلات را احصاء و پیگیری کنیم. بافت فرسوده، قالب کالبد محله شیوا را تشکیل می‌دهد و اهالی برای تغییر این رویه به عملی شدن بسته نوسازی امیدوار هستند.
همچنین وضعیت نگهداشت و رفت و روب محله شیوا مناسب نیست و برای حل این مشکل باید پیمانکاران دائم در این حوزه تعیین شوند.»
 این عضو کمیسیون برنامه و بودجه در ادامه به وضعیت نامناسب درختان هم اشاره و عنوان کرد: «سرانه فضای سبز منطقه نیم متر به ازای هر نفر است و از این‌رو باید توجه به فضای سبز و درختان مورد توجه ویژه قرار گیرد. تیرهای چراغ برق هم معضل دیگری است که تردد در معابر و کوچه‌ها را برای اهالی سخت و دشوار کرده است و جابه جایی آنها نیاز به همکاری اداره برق دارد.»
به‌گفته او معضلات دیگر محله کمبود پارکینگ، نبود شعبه بانک، صفربودن سرانه آموزشی، نبود امکانات ورزشی در دسترس اقشار ضعیف، تردد و فعالیت وانت بارها، مسدود شدن مسیر تردد عابران پیاده با اجرای طرح پیاده راه آرامستان ارامنه، عدم‌دسترسی خودروها به غرب محله و... برخی از معضلات هستند که محله شیوا را محصور کرده‌اند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید