• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 4 آبان 1401
کد مطلب : 175126
+
-

تقدیر استاندار ایلام از خادمان اربعین شهرداری تهران

 ظهر دیروز مراسم تقدیر استاندار ایلام از خادمان اربعین شهرداری تهران در ساختمان منطقه 5شهر تهران برگزار شد. استاندار ایلام در ابتدای این مراسم گفت: «تقدیر و تشکر ویژه دارم از برادر عزیزم آقای زاکانی، شهردار محترم تهران که سلسله‌جنبان خدمات شهرداری در مرزهای چندگانه کشور بودند. چنان‌که زائران عزیز از این مرزها توفیق تشرف را پیدا کردند.
از نظر آماری و مقیاس عبور و مرور مرزی تعداد زائرانی که از مرز مهران عبور کردند، 54درصد بودند. مقام معظم رهبری هم فرمودند که معظم‌‎ترین و باشکوه‌ترین اربعین، مراسم اربعین امسال بود. هیچ مزد و تشکری بالاتر از این موضوع نیست.» حسن بهرام‌نیا با اعلام اینکه به سهم خودم و به‌عنوان کسی که افتخار پوشیدن لباس خدمت و خدمت‌رسانی به زائران را دارم، در استان ایلام از همه دست‌اندرکاران تقدیر و تشکر می‌کنم، عنوان کرد: «به هر حال، مراسم اربعین یک کنگره عظیم جهانی بود که به‌خاطر آبروی اسلام همه پای کار آمدند. امسال در مقایسه با دوره‌های قبل شدیدترین گرمای هوا را داشتیم، ولی به لطف خدا، کسی که به واسطه گرما جان خود را از دست داده باشد، نداشتیم. این به لطف امام حسین(ع) اتفاق افتاد تا همه عزیزان بتوانند کار خود را به نحو احسن انجام دهند.» او در ادامه یادآور شد: «خداراشکر شهردارانی که در مرزها حضور پیدا کرده بودند، به وظایف خود به‌خوبی عمل کردند. مصداق آن فعالیت 5شهردار مناطق تهران بود که با جمعی از کارگزاران، پاکبانان و... در مرز مهران حضور پیدا کردند و با همه وجود افتخار خدمت‌گزاری به زائران را داشتند.» استاندار ایلام با اشاره به زحمات 4شهردار و خدمات پرسنل‌ این مناطق در ایام اربعین گفت:‌ «آقای شریفی، شهردار منطقه 5، آقای موسوی، شهردار منطقه 11، آقای صباغ، شهردار منطقه 15، آقای صالحی،  شهردار منطقه 2 و همچنین معاونان خدمات شهری و معاونان فرهنگی و اجتماعی مناطق 5و 11در مراسم اربعین حضور مؤثر و تعیین‌کننده‌ای داشتند؛ لذا ما سعی کردیم از این عزیزان تقدیر و تشکر کنیم و به همین دلیل خودمان خدمت این عزیزان رسیدیم.» بهرام‌نیا تأکید کرد: « اربعین امسال نسبت به اربعین سال 98تلفات جاده‌ای(مرگ‌ومیر) 24درصد کاهش داشت و 50درصد نیز تصادفات کم شده بود. از هم‌اکنون ستاد اربعین را برای توسعه زیرساخت‌ها یا زیرساخت‌های جدید یا برطرف کردن خلأهایی که در تجربه به آن رسیدیم، فعال کردیم.»  در ادامه این مراسم، معاون امور مناطق شهرداری تهران گفت: «بنده از آقای بهرام‌نیا که هم  به‌عنوان استاندار ایلام و هم به‌عنوان خادم زائران نقش خود را به بهترین نحو ایفا کردند و همینطور از شهرداران عزیز که در اینجا گردهم آمدند، تشکر و قدردانی می‌کنم. همچنین از آقای نظری که پیش از این معاون امور مناطق بود و اکنون معاون خدمات شهری است، تشکر می‌کنم که مسئولیت سازماندهی مناطق را در صیانت ورودی مرزی زائران برعهده داشت. خدمت به زائران اهل‌بیت(ع) توفیقی ماندگار است.» علیرضا جاوید اضافه کرد: «طبیعتا برای سال آینده از تجربیات و تلاش دوستان استفاده خواهیم کرد. نقاط ضعف هم در یک حرکت بزرگ، امری طبیعی و اجتناب‌ناپذیر است.»
 احسان شریفی، شهردار منطقه 5نیز در این مراسم از مدیران شهری و استاندار ایلام برای حضور تشکر کرد. در پایان مراسم، استاندار ایلام از شهرداران مناطق 2، 5، 11و 15شهر تهران تقدیر به عمل آورد.

این خبر را به اشتراک بگذارید