• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
دو شنبه 2 آبان 1401
کد مطلب : 174921
+
-

بچه‌غول خطرناک

هالند هر روز از قبل ترسناک‌تر می‌شود

بچه‌غول خطرناک

ارلینگ هالند هم مثل لواندوفسکی از گلزنی دست‌بردار نیست؛ حتی بدتر از او. مهاجم نروژی در بازی با برایتون هم که با نتیجه ۳ بر یک به سود سیتی به پایان رسید، دبل کرد. ورزشگاه اتحاد برایش خوش‌‌یمن است. در بازی‌های اخیر در ورزشگاه اتحاد هت‌تریک، هت‌تریک، یک‌گل، هت‌تریک، دبل، یک‌گل، دبل.
   هالند هم‌اکنون بیشتر از بهترین گلزن سیتی در فصل گذشته گل زده است. فصل پیش دی‌بروینه که مهاجم کاذب بازی می‌کرد، 15گل برای سیتی زد و بهترین گلزن این تیم در لیگ برتر لقب گرفت و حالا هالند در کمتر از یک‌سوم سپری‌شده از فصل، 17گل به ثمر رسانده و 3پاس‌گل هم داده است.
   بچه‌غول بعد از ‌سرخیو آگوئرو در فوریه2018، نخستین بازیکن سیتی است که در ۷بازی خانگی متوالی در تمام رقابت‌ها موفق به گلزنی می‌شود. او در 14بازی این فصل 22گل وارد دروازه حریفان کرده.
   هالند هم‌اکنون 17گل در ۱۱بازی منچسترسیتی در این فصل لیگ به‌ثمر رسانده است؛ تنها ۳بازیکن در کل فصل22-۲۰۲۱‌ در لیگ برتر گل‌های بیشتری نسبت به او زده بودند؛ صلاح، سون و هری کین.
   منچسترسیتی به رکورد 601گل زده تحت هدایت پپ گواردیولا رسید. گل دوم سیتی رکورد شماره600 بود. تنها منچستریونایتد با فرگوسن و آرسن ونگر با آرسنال رکورد گلزنی بهتری در تیم‌های خود نسبت به گواردیولا در سیتی داشتند.
   کوین د‌‌ی‌بروینه از زمان نخستین حضورش در لیگ برای منچسترسیتی، بیش از هر بازیکن دیگری گل‌های خارج از محوطه را به ثمر رسانده است؛ ۲۴گل.
   منچسترسیتی به نخستین تیمی تبدیل شد که در 10بازی خانگی پیاپی پیروز شده و در هر بازی بیش از 3گل به ثمر رسانده است.
   از زمانی که گراهام پاتر از برایتون جدا شد و این تیم را در رده چهارم رها کرد و به منچستریونایتد رفت، آنها روز خوش ندیده‌اند. حالا روبرتو دی‌زربی چهارمین مربی برایتون است که 4بازی از 5بازی نخست خود را در لیگ بدون پیروزی به پایان رسانده است. بری لوید(12)، دان ولش(8) و جورج کرتیس‌(5) وضعیت بدتری نسبت به او داشتند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید