• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 2 آبان 1401
کد مطلب : 174919
+
-

روزهای آخر کلوپ؟

به‌نظر می‌رسد دوران سرمربی آلمانی در آنفیلد به‌سر آمده باشد

روزهای آخر کلوپ؟

یورگن کلوپ یک گام دیگر به اخراج نزدیک‌تر شد. لیورپول با او در هیچ‌یک از بازی‌های خارج از خانه این فصل برنده نبوده است. کلوپ می‌داند که تیمش مشکل دارد و همه می‌دانند، اما این سرمربی آلمانی حاضر به ایجاد تغییر در سبک تکراری‌اش نیست. او نتایج را گردن اشتباهات و بدشانسی می‌اندازد، بدون آنکه به این توجه داشته باشد که استیون جرارد به‌تازگی از استون‌ویلا اخراج شده و گزینه جانشینی او محسوب می‌شود، وضعیت برندن راجرز هم در لسترسیتی چندان خوب نیست و شاید به‌زودی در دسترس باشد و به آنفیلد برگردد و از همه مهم‌تر اینکه گزینه‌های جذاب دیگری در بازار موجود هستند مثل توماس توخل، پوچتینو و حتی زیدان.
   این نخستین برد ناتینگهام در 10‌بازی این فصل بود؛ 3تساوی و 6شکست. از زمان پیروزی در مارس1996 با هدایت فرانک کلارک تاکنون ناتینگهام در خانه مقابل لیورپول برنده نشده بود.
   لیورپول برای اولین‌بار از فصل 07-2006 که زیرنظر رافا بنیتس در 7بازی اول خارج از خانه بردی به‌دست نیاورده بود، هر 5بازی خارج از خانه این فصلش را در لیگ برتر بدون برد به پایان برده که این دومین رکورد منفی این تیم است؛ 2‌تساوی و 3‌شکست.

لیورپول در 6بازی خارج از خانه آخرش در زمین ناتینگهام پیروز نبوده؛ 3شکست و 3‌تساوی. آنها فقط در زمین منچسترسیتی رکورد بدتری ثبت کرده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید