• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 3 خرداد 1397
کد مطلب : 17478
+
-

رکب کی‌روش به کی‌روشی‌پور!

در سال‌های حضور کارلوس کی‌روش در ایران، عادل فردوسی‌پور آن‌قدر از این مربی حمایت کرده و چنان پشتیبان او بوده که به طعنه لقب «کی‌روشی‌پور» را به خودش اختصاص داده است! این شاید ماندگارترین لقبی بود که محمد مایلی‌کهن طی همه تندزبانی‌هایش به این و آن اعطا کرده. عادل همیشه برای کی‌روش یک دوست نزدیک بوده و بسیاری از مواقع امین و طرف مشورت این مربی محسوب می‌شده است. حتی در مقطعی که بحث رفت‌وآمد فردوسی‌پور به آپارتمان مجلل کی‌روش افشا شد، مجری90 در این مورد گفت: «من همیشه در موقع لزوم با سرمربیان تیم‌ملی جلسه داشته‌ام و کی‌روش هم از این قاعده مستثنی نبوده است.» با همه این نزدیکی و قرابت اما، به‌نظر می‌رسد تصمیم اخیر کارلوس کی‌روش درمورد خط زدن برخی بازیکنان مهم تیم‌ملی از لیست نهایی جام‌جهانی، حتی خود فردوسی‌پور را هم غافلگیر کرده است.
عادل که سال‌‎هاست با مجله معتبر ورلدساکر همکاری می‌کند، در آخرین شماره این نشریه اقدام به پیش‌بینی درمورد لیست نهایی تیم‌ملی در جام‌جهانی روسیه کرده است. جالب اینکه مجری90 هم در این مرحله مثل خود سرمربی تیم‌ملی 1+23 نفر را برگزیده، اما لیست 24نفره او 4تفاوت مهم با فهرست نهایی کی‌روش دارد. عادل حسین‌حسینی را در جمع دروازه‌بانانش قرار داده، در حالی که کی‌روش او را خط زده و امیر عابدزاده را جایگزینش کرده است. در خط دفاعی هم همان‌طور که 80میلیون نفر دیگر انتظار داشتند، فردوسی‌پور اسم جلال حسینی و وریا غفوری را نوشته، اما کی‌روش خانزاده و مجید حسینی را به این دو نفر ترجیح داد. جلوی زمین هم عادل انتظار داشته کاوه رضایی به تیم‌ملی دعوت شود، اما کی‌روش علی قلی‌زاده را به مهاجم شارلوا ترجیح داد.
البته پیش‌بینی مجری برنامه 90 در ورلدساکر شامل یک لیست از بازیکنان ذخیره هم می‌شده. نکته جالب در این فهرست، مربوط به حضور کمال کامیابی‌نیا می‌شود؛ بازیکنی که حتی در لیست ابتدایی و 35نفره تیم‌ملی هم جایی نداشت.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید