• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 30 مهر 1401
کد مطلب : 174699
+
-

با مردم/مسکن مهر دانش کرمانشاه 12سال است نیمه‌کار مانده

پروژه مسکن مهر دانش در شهر کرمانشاه، بلوک‌های ۱۰۰۱ تا ۱۰۱۰ است که بعد از گذشت ۱۲سال به‌صورت نیمه‌کاره رها شده، هر سال به بهانه تورم و گرانی مصالح از مردم پول می‌گیرند، ولی خبری از پیشرفت کار نیست. رانت و واگذاری‌های غیرقانونی به‌شدت در اتحادیه واقع در شهرک رواج پیدا کرده و حتی چندین بار به‌دلیل عدم‌پرداخت پول به پیمانکار، پروژه پلمب شده. درحالی‌که سرمایه‌گذاران بداقبال به امید خانه‌دار شدن هر بار با کلی بدبختی، قرض و بدهی پول پرداخت کردند. هرچند ماه از متقاضیان درخواست ۱۰۰میلیون پول می‌کنند و هیچ توضیحی در مورد تحویل خانه‌ها نمی‌دهند. صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.
وحیدی از کرمانشاه

شهرک امام رضا (ع) کرج حتی کوچه آسفالت ندارد
شهرک امام رضا (ع) واقع در حوالی منطقه قزل‌حصار استان البرز در نزدیکی کلانشهر کرج، دارای کمترین زیرساخت‌ها با جمعیت فراوان است. این شهرک از نبود امکانات اولیه شهری مانند آسفالت، مدیریت آب‌های سطحی و مشاغل مزاحم بیش از سایر مشکلات در رنج است. کوچه‌های میلاد در خیابان حافظ آسفالت ندارند، ‌آب‌های سطحی در گوشه و کنار شهرک ایجاد گندابه کرده؛ درحالی‌که کودکان در نزدیکی آنها مشغول بازی هستند. از سویی این وضعیت فرصتی برای مجرمان، ‌معتادان و مشاغل مزاحم فراهم کرده و باعث انباشت ضایعات در نزدیکی زندگی مردم شده است. لطفا مسئولان نگاهی به وضعیت این شهرک پرجمعیت در جاده قزل‌حصار داشته باشند.
عبدی از کرج

پیامک
طرح زوج و فرد خودرو در کل شهر اجرا شود

درحالی‌که در شهریورماه استانداری تهران اعلام کرد برای کاهش بار ترافیک، ساعت کار ادارات از ابتدای مهرماه به‌صورت شناور خواهد بود و خبر آن هم از صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها بازتاب یافت، اما تاکنون این تصمیم اجرایی نشده و صبح‌ها شاهد ترافیک سنگین در معابر و بزرگراه‌ها هستیم؛ به‌خصوص در برخی بزرگراه‌ها به‌رغم حضور پلیس و تلاش آنها حجم انبوه خودروها اجازه بازگشایی ترافیک را نمی‌دهد. یا ساعات را شناور کنند یا طرح دائمی زوج و فرد خودرو در کل شهر تهران اجرا کنند. شهروندانی که قرار است 8ساعت کار کنند، اما 14 تا 15ساعت در مجموع بیرون از خانه هستند؛ برای همین نه در خانه و نه در محل کار بازدهی کافی ندارند. لطفا مسئولان فکری برای این وضعیت بغرنج خسته‌کننده و آزاردهنده بکنند.
پرکار از تهران

پردیس دانشگاه تهران در رضوانشهر به حال خود رها شده است
درحالی‌که پروژه احداث پردیس دانشگاه تهران در رضوانشهر گیلان (کاسپین) در مجاور چوکای گیلان بیش از 70درصد پیشرفت داشته چرا یکباره به حال خود رها شده است. اگر قرار بود این پروژه نیمه‌کاره رها شود، مسئولی توضیح دهد به چه منظور شروع شد؟ وقتی برای 70درصد کار بودجه دادند چرا برای 30درصد باقیمانده اهتمامی نیست؟ جدای اینها چرا بخش احداث شده بنا ‌فنس‌کشی و ... نشده و نگهبان نداشته تا بنای نیمه‌کاره از دستبرد سارقان در امان باشد؟ آیا این پروژه به نفع فرهنگ و اقتصاد کشور و استان گیلان نیست و آیا بودجه آن از بیت‌المال تامین نشده است که اینگونه بی‌تفاوتی نسبت به آن صورت می‌گیرد.
وارسته از رضوانشهر

پیام
رانندگان خط ونک -رسالت از کرایه‌های مصوب تخلف می‌کنند

رانندگان خط ونک به رسالت مدام از کرایه‌های مصوب شورای شهر تخلف می‌کنند. کرایه این خط برای ون درصورت خالی قرار دادن صندلی بین 2مسافر 9هزار تومان و درصورت تکمیل ظرفیت 6هزار تومان است، اما برخی رانندگان، هم ظرفیت را تکمیل می‌کنند هم کرایه 9هزار تومانی می‌گیرند. در پاسخ به اعتراض هم می‌گویند اگر خوشتان نمی‌آید سوار نشوید. آیا تاکسیرانی نباید با این متخلفان برخورد کند که هر روز اعصاب مردم را به هم نریزند؟
رضایی از تهران

از سال96 در تلاش برای دریافت وام اشتغال‌زایی هستم
کارآفرینی هستم که ازسال 96طرح مصوب ساخت یک مجمع تولیدی صنعتی در زمینه تولید آرد و ماکارونی در دستم دارم. این طرح درصورت اجرایی شدن ضمن ایجاد اشتغال 100نفر باعث آبادانی روستای تازه‌کند و کاهش بیکاری اهالی می‌شود، ‌اما وسع من تاکنون پیش بردن کار تا سقف 55درصد بوده است. از آن سال تاکنون به هر دری زده‌ام تا وام اشتغال‌زایی این مجتمع را بگیرم ولی برخورد سلیقه‌ای مدیران بانکی تاکنون اجازه نداده از چنین وامی بهره‌مند شوم. با وجود دلسردی‌های مکرر همچنان امید دارم مسئولان صدای مرا بشنوند و این وام را به‌دست امثال من که دغدغه تولید و اشتغال داریم برساند.
یوسف‌پور از اردبیل

از کارت رزمندگان ایثارگر خبری نشد
مدتی قبل مدارک 8صفحه‌ای اعلام شده از سوی مسئولان را پر کرده و تحویل یکی از پایگاه‌های نیروی دریایی دادم تا براساس آن برایم کارت ایثارگری صادر شود. اکنون مدت‌هاست از این موضوع گذشته، عده‌ای کارت خود را دریافت کرده و حتی کارتی به‌عنوان کارت حکمت که مبلغ اندکی موجودی دارد و قابل استفاده در فروشگاه‌های اتکاست دریافت کرده‌اند، اما از کارت ما هنوز خبری نیست.
سلیمی از تهران



 

این خبر را به اشتراک بگذارید