• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 30 مهر 1401
کد مطلب : 174612
+
-

شجریان به خارج نمی‌رود

شجریان به خارج نمی‌رود

مدیر برنامه‌های همایون شجریان در مورد لغو کنسرت‌های خارج از کشور این خواننده می گوید: «هیچ منعی برای خروج همایون شجریان از کشور و برگزاری کنسرت وجود ندارد و وی کاملا براساس نظر شخصی خود این تصمیم را اعلام کرده‌ است.»
به‌گزارش همشهری، در روزهای گذشته جلب گذرنامه برخی هنرمندان هنگام بازگشت به کشور خبرساز شد. گذرنامه همایون شجریان نیز در فرودگاه امام‌خمینی(ره) هنگام بازگشت از تور کنسرت‌های خود در کانادا و استرالیا جلب شد که با پیگیری و رایزنی برخی مقامات دولتی موضوع جلب گذرنامه وی و برخی از چهره‌های هنری حل و فصل و گذرنامه‌هایشان به آنان تحویل داده شد. مدیر برنامه‌های شجریان توضیح می‌دهد: «هیچ منعی برای خروج وی و گروه برای برگزاری کنسرت وجود نداشته و شجریان کاملا براساس نظر شخصی خود این تصمیم را اعلام کرده‌ است.» 
وی می‌گوید: «برنامه‌ریزی برای اجرای ۱۴کنسرت در شهرهای اروپایی از حدود ۶ماه پیش انجام شده بود و روند اخذ ویزای گروه و سایر هماهنگی‌های اجرایی نیز انجام شد و طبق آخرین آمار و مستنداتی که 3هفته قبل از طرف برنامه‌گذار به ما اعلام شد، بیشتر بلیت‌  کنسرت‌ها فروخته شده بود.» به‌گفته مدیر برنامه شجریان، طبق هماهنگی‌های انجام شده با برنامه‌گذار، وجوه بلیت‌های خریداری شده در روزهای آینده به‌حساب خریداران بازگردانده می‌شود.
همایون شجریان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با اعلام لغو کنسرت‌های خارج از کشور خود نوشت: «دوستان گرامی هرچند موانع برای سفر و برگزاری کنسرت‌ها برداشته شد، برای احوالات ناخوش این روزهایمان، تصمیم به لغو برنامه‌ها گرفتم. از تمامی عزیزانی که با مهر و محبت خود برای حضور در این کنسرت‌ها بلیت تهیه کرده‌اند پوزش می‌خواهم. وجه بلیت‌های تهیه شده به‌حساب خریداران محترم بازگردانده خواهد شد.»‌

 

این خبر را به اشتراک بگذارید