• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 28 مهر 1401
کد مطلب : 174593
+
-

با مردم/فعالیت دبیرخانه ماده 87برای رزمندگان از سرگرفته شود

براساس مصوبه مجلس و ابلاغ صورت گرفته، اعلام شده رزمندگان بدون مدارک بالینی به دبیرخانه ماده 87 مستقر در پادگان‌ها و قوای مسلح مراجعه کرده و اقدامات لازم برای ثبت مدارک قابل ارائه را انجام دهند، در سازمان ایثارگران نزاجا به‌رغم دایر بودن دفتری به‌نام دبیرخانه ماده 87، هیچ مدرکی از هیچ رزمنده‌ای اخذ نمی‌شود. این در حالی است که پس از اعلام قانون اعطای درصد جانبازی به رزمندگان با سنوات اعلام شده در مناطق عملیاتی در سال 97حدود 15هزار نفر مدارک داده و پس از کمیسیون کارت مخصوص دریافت کردند اما از سال 99 تاکنون مدرکی نگرفته‌اند و حدود 200هزار رزمنده همچنان منتظر آغاز فعالیت مجدد دبیرخانه ماده 87 هستند.
فاطمی از تهران

خسارت وارده به شهر و کسبه چه زمانی جبران می‌شود؟
کاسبی هستم که در جریان آشوب‌های اغتشاشگران در شیراز بخشی از مغازه‌ام آسیب دیده است. بماند که تخریب جدول و نرده‌های خیابان نیز مبلمان شهری منطقه ما را برهم زده است، سؤالم این است که خسارت وارده به شهر و کسبه را چه زمانی جبران می‌کنند؟
فتح‌آبادی از شیراز

در مجازات جریانات اخیر با مردم مدارا کنند
برخی مردم در جریانات اخیر چه بسا ناآگاهانه و ناخواسته دست به اقداماتی زدند که اگر این حرکت‌ها منجر به خسارت مستقیم به فردی یا جامعه نشده است چه نیکوست که قوه قضاییه و مسئولان با آنها رافت اسلامی داشته باشند. در این صورت افراد یادشده در کنار دیگر آحاد جامعه مدافع کشور و ارزش‌های آن خواهند بود.
قلمستانی از تهران

پیامک
اختلال پیامک و آنتن‌دهی در خاورشهر برطرف نشده است

با اینکه روابط‌عمومی وزارت ارتباطات اعلام کرد که اختلال ارسال پیامک‌ها برای سرویس‌های پیامک که با دستور قضایی اعمال شده بود، از روز شنبه برطرف شده است، ‌در خاورشهر نه‌تنها این اختلال رفع نشده بلکه مشکل آنتن‌دهی ضعیف ایرانسل همچنان پابرجاست و امور مردم در این مسیر دچار مشکل می‌شود.
فلاحی از خاورشهر تهران

پزشکان و کادر درمان خطاکار به اشدمجازات محکوم شوند
از آنجا که پزشکی و قرار گرفتن در ردیف کادر درمان امری انسانی و مقدس است و این قشر مورد اعتماد مردم هستند اگر زمانی در بین این اقشار تخلفی صورت گیرد برای جامعه بسیار سنگین است. بنابراین پزشکان، پرستاران، بهیاران و کارمندانی که باتبانی، زیرمیزی و سفارشی گرفتن و برخی تخلفات موجب خیانت به لباس‌مقدس پزشکی می‌شوند ضمن برکنار کردن از کار به‌سزای عملشان برسانند تا اعتماد مردم به این قشر پاک و انسان‌دوست و نجات‌بخش خدشه‌دار نشود.
حسین خالو احمدی از فریمان

مسئولان برای حل مشکلات یکصدا باشند
کمتر مسئولی وجود دارد که علت مشکلات اجتماعی را نداند، ‌اما برای حل مشکلات یکصدایی و هماهنگی نیست و همانطور که کارشناسان در شبکه۴ سیما برنامه اذعان دارند، هر مسئولی یک راه‌حل ارائه می‌دهد درصورتی که مسائلی باید علمی حل شوند و مسئولان برای حل آنها به یک راهکار واحد برسند تا بتوان بذر امید را در دل افراد جامعه زنده نگه‌داشت.
اردشیر نعمت‌پژوه از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید