• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 28 مهر 1401
کد مطلب : 174592
+
-

تیراندازی هولناک کارگر اخراجی

کارگر 29ساله پس از اخراج‌شدن از محل کارش با تهیه اسلحه سرپرست کارخانه را هدف گلوله قرار داد و پس از آن اقدام به‌ خودکشی کرد. به گزارش ایرنا، این حادثه دوشنبه‌شب و در یکی از کارخانه‌های تولید میلگرد بخش خصوصی در شهرستان سیرجان استان کرمان رخ داد.
گرچه برخی منابع مدعی شده بودند که این حادثه به‌دنبال تجمع به‌علت معوقات کارگران و درگیری در کارخانه رخ داده، اما سرهنگ مرتضی امیرسبتکی، فرمانده انتظامی سیرجان توضیح داد: کارگری که خودکشی کرده فردی ۲۹ساله بوده که به‌دنبال اخراج از کارخانه اقدام به تیراندازی با سلاح گرم به سرپرست کارخانه می‌کند.
وی ادامه داد: این کارگر چون تصور کرده سرپرست کارخانه پس از شلیک او به قتل رسیده، اقدام به شلیک گلوله به ‌خودش کرد؛ درحالی‌که سرپرست کارخانه مجروح شده و هم‌اکنون در بیمارستان تحت درمان قرار دارد.
فرمانده انتظامی سیرجان درباره علت این حادثه نیز توضیح داد: براساس مستندات و شواهد موجود، کارگر مذکور که فردی غیربومی بوده سابقه مشکلات روحی و روانی نیز داشته؛ به‌طوری که به همین علت از معافیت پزشکی سربازی نیز برخوردار بوده است.
وی افزود: براساس بررسی‌ها کارگر مذکور تا شهریورماه نیز حقوق دریافت کرده بوده که بعد از بروز مشکلات بین وی و مسئولان کارخانه، اخراج شده و در نهایت دست به این اقدام زده است.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان سیرجان نیز گفت: گزارشی مبنی بر مشکلات مالی و معوقات کارگران از کارخانه مذکور دریافت نشده است.
وی اظهار داشت: در عین حال پیگیری ما برای بررسی بیشتر موضوع همچنان جریان دارد و تیمی از اداره کار برای بررسی این موضوع در محل کارخانه حاضر شده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید