• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
پنج شنبه 3 خرداد 1397
کد مطلب : 17459
+
-

هر چه برای ماه رمضان می‌خواهید در تلفن همراه تان بگذارید

برنامه‌هایی برای مهمانی

برنامه‌هایی برای مهمانی

نرم افزارهای ویژه ماه مبارک رمضان چند سالی است حال و هوای متفاوتی به مهمانی خدا داده است. دیگر لازم نیست برای آشپزی و دعا و اطلاع از نکات یا واجبات این ماه مبارک و حتی شنیدن و خواندن دعای روزهای مختلف، چند کتاب و منبع مختلف همراه داشته باشید یا منتظر برنامه‌های تلویزیونی بمانید. یک گوشی هوشمند که همراه تان باشد کافی است تا تمام اطلاعات مورد نیاز یک‌جا داخل جیب‌تان باشد. با چند برنامه رایگان که می‌توانید روی گوشی‌های هوشمند نصب کنید تا در مهمانی خدا به دردتان بخورد آشنا می‌شوید. 

دعاهای صوتی ماه مبارک رمضان

دعاهای ماه مبارک از اول تا سی ام به شکل مکتوب در این برنامه وجود دارد. اگر هم روی متن کلیک کنید متن ترجمه را خواهید دید. منوی سمت چپ در بالای صفحه به شما این فرصت را می‌دهد که از طریق آن دعاهای روزهای مختلف را انتخاب کنید. البته این کار از قسمت جست و جو هم امکانپذیر است. امکان کوچک و بزرگ کردن سایز فونت هم در تنظیمات وجود دارد. فونت به 5 نوع و تغییر رنگ آن به 15 رنگ مختلف قابل تغییر است. امکان ارسال برنامه برای دیگران یا حتی ارسال هر کدام از دعاها به شکل مجزا و پیامکی وجود دارد. مشکل این برنامه کمبود صدای پخش آن است. 

مراقبات ماه رمضان   

به کمک این برنامه می‌توانید با مباحثی همچون آمادگی برای مهمانی خدا، بخش وی‍ژه شب قدر و آداب این شب‌ها آشنا شوید. فضایل این ماه و آداب میهمانی خدا تا آداب روز عید فطر در این برنامه آمده است. احادیث و روایت‌ها به زبان عربی و ترجمه فارسی آمده است.

انواع حلوا وی‍ژه ماه مبارک رمضان   

روش تهیه انواع حلوا تا فرنی و دسر خرما یک‌جا در این برنامه آمده است. به کمک این نرم افزار تهیه 40 نوع حلوا و دسر را یاد می‌گیرید. خوب است که حلوا و خرما را به دلیل داشتن قند و کالری بالا در برنامه غذایی بگنجانید. 

تغذیه در ماه رمضان

اگر اطلاعات مفیدی درباره نکات تغذیه ای در ماه مبارک می‌خواهید یا دوست دارید با تغذیه‌های مفید رمضانی آشنا شوید برنامه «تغذیه در ماه رمضان» را نصب کنید. علاوه بر این موارد، خوراکی‌هایی که کمک می‌کند تا کمتر احساس گرسنگی کنید یا راه‌های کاهش تشنگی، رفع بوی بد دهان و نکته‌های مفید رمضانی و سلامتی دیگر را هم می‌توانید در این برنامه مشاهده کنید. نوع و اندازه فونت از قسمت تنظیمات قابل تغییر است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید