• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 27 مهر 1401
کد مطلب : 174428
+
-

نکته بازی/ الحق که زردی

الحق و الانصاف که این روزنامه سان انگلیس به‌درستی به انتشار اخبار زرد و غیرجدی شهرت پیدا کرده است. به‌نظر می‌رسد بیشتر مطالب این رسانه جنبه سرگرمی دارد و نویسندگان و خوانندگان، همه با هم بر سر این موضوع توافق دارند. سان که این روزها به بهانه هم‌گروهی ایران و انگلستان بیشتر از قبل به وضعیت تیم ملی کشورمان می‌پردازد، نادر محمدی را اسلحه پنهان کارلوس کی‌روش در قطر دانسته است. مراد این نشریه، مدافع 25ساله ذوب‌آهن است که به‌خاطر پرتاب‌های بلند و آکروباتیک اوت دستی در ایران به شهرت رسیده. سان در حالی می‌گوید محمدی اسلحه پنهان کی‌روش است که این بازیکن تا به حال حتی یک‌بار هم به اردوی تیم ملی دعوت نشده است. روشن نیست نویسنده خواب‌نما شده یا از داروی خاصی استفاده می‌کند!

بالاخره چی شد برادر؟
محسن بنگر، بازیکن پیشین پرسپولیس که هر‌از‌گاهی هم اظهارنظرهای بحث‌برانگیزی دارد، به‌تازگی در مورد شرایط تیم ملی در جام‌جهانی قطر صحبت کرده و با حمایت از حضور کارلوس کی‌روش گفته: «با اسکوچیچ شانسی برای موفقیت در جام‌جهانی نداشتیم.» از همین استاد اما مصاحبه‌های زیادی به جا مانده که در آنها مشغول حمایت از سرمربی پیشین تیم ملی و خواهان ابقای او بوده است. ازجمله این: «کسی که این آمار را دارد، باید روی نیمکت تیم ملی باشد. همه ما قبل از اینکه اسکوچیچ بیاید، امیدی به صعود به مرحله گروهی هم نداشتیم‌ ولی خب همه تیم‌ها را برد و چنین شخصی باید سرمربی باشد.» بالاخره چی شد برادر؟ زنده‌باد وضع موجود؟ هر که امروز هست، خوب است؟ چرا فکر می‌کنید ما فراموش می‌کنیم؟

ما هم فقط در رسانه‌ها می‌شنویم
یحیی گل‌محمدی همچنان از مدیران باشگاه پرسپولیس گلایه‌مند است و عمده انتقادات او هم به فراهم‌نبودن زمین تمرین مناسب مربوط می‌شود. در شرایطی که گفته می‌شد این مشکل رفع و تمرین سرخپوشان از این به بعد در محل جدیدی انجام خواهد شد، اما ظاهرا مسئله صحت نداشته است. یحیی در این مورد گفته: «صرفا در رسانه‌ها می‌شنویم که زمین تمرین مناسب برای پرسپولیس فراهم شده، اما در عمل خبری نیست.» در این مورد حق با گل‌محمدی است و تیم او باید روی زمین مناسب تمرین کند، اما راستش را بخواهید ما هم فقط در رسانه‌ها می‌شنویم که پرسپولیس گران‌ترین و بهترین بازیکنان ایران را خریده و یک تیم کهکشانی بسته است. تیمی که این فصل در زمین دیده شده، چندان شباهتی به تیم بسته شده در نقل‌وانتقالات ندارد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید