• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 26 مهر 1401
کد مطلب : 174304
+
-

نقل‌قول‌خبر/حیدر صفرپور مدیرکل ورزش و جوانان فارس


به مناسبت هفته تربیت بدنی ۳۰پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۶۲میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که شاهد افزایش ۵۳هزار و ۴۵۶مترمربعی سرانه ورزشی در استان خواهیم بود. برنامه‌های هفته تربیت بدنی در ۳محور فرهنگی و اجتماعی، عمومی و عمرانی اجرا می‌شود.

حسین دهقان ، دبیر ستاد توسعه سواحل مکران 

سواحل مکران با عزم جدی دولت و همراهی مردم و تعریف یک برنامه ۵ساله تا سال ۱۴۰۵ به توسعه خواهد رسید. با توجه به سرمایه‌گذاری و استفاده از ظرفیت‌های بی‌بدلیل اقتصادی، تجاری و گردشگری، طبیعت، موقعیت جغرافیایی و نقش لجستیکی‌ای که سواحل مکران دارد، می‌توانیم توسعه پایدار این استان را شاهد باشیم.

صابر پرنیان ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی 

۳۰ درصد قطعات خودروی کشور در این استان تولید می‌شود. آذربایجان شرقی با 2 هزار و ۵۶۰طرح صنعتی در حال اجرا در رتبه اول و با 4 هزار و ۲۳۸واحد صنعتی در رتبه چهارم کشور قرار دارد. هم‌اکنون ظرفیت تولید خودروی سبک در استان ۳۳۰هزار دستگاه خودرو است.

صاحبعلی اصغری ، فرماندار شهرستان بیله‌سوار

اجرای طرح نهضت ملی مسکن زمینه خانه‌دار شدن اقشار مختلف جامعه را فراهم می‌کند. این طرح با سرعت در حال اجراست.در مرحله اول ساخت ۷۵واحد مسکونی آغاز شده است و تا پایان آبان ماه فونداسیون طرح تکمیل خواهد شد. طرح ایجاد مسکن می‌تواند راهکار مؤثری برای حل مشکل خانه‌دار شدن مردم باشد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید