• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
دو شنبه 25 مهر 1401
کد مطلب : 174240
+
-

با مردم/قطع ارتباط بیمه‌ها با مراکز درمانی اطلاع‌رسانی شود

به‌تازگی برخی از مراکز درمانی به‌صورت یک طرفه اقدام به قطع ارتباط با بیمه‌ها می‌کنند درحالی‌که این موضوع به بیمه‌گذاران اطلاع‌رسانی نمی‌شود. هفته گذشته برای دادن آزمایش به آزمایشگاهی مراجعه کردم که از منزلم بسیار دور و مورد تأیید پزشک معالجم است. مسئولان آزمایشگاه اعلام کردند که دیگر قراردادی با بیمه من ندارند و نرخ آزمایش به‌صورت آزاد محاسبه می‌شود. برای من که باید به‌صورت مرتب وچند ماه یک‌بار آزمایش‌های تخصصی بدهم و یک کارمند هستم پرداخت این هزینه تقریبا غیرممکن است.چرا درحالی‌که ما هر ماه حق بیمه پرداخت می‌کنیم نباید از مزایای بیمه درمان استفاده کنیم و چرا این قطع ارتباط به بیمه‌گذاران از قبل اعلام نمی‌شود؟
کمالی از تهران

شهرهای جدید با امکانات کافی در منطقه مکران احداث شود
برخی از شهرها مثل عسلویه و ماهشهر صرفا ماهیت اقتصادی دارند به این معنی که افراد فقط برای کار و در دوران شیفت کاریشان در آنجا اقامت دارند یا در حال رفت‌وآمد بین این شهرها و شهرهای محل سکونتشان هستند. درحالی‌که می‌توان با ایجاد امکانات و استفاده از پتانسیل این شهرها که یکی از بزرگ‌ترین آنها نزدیکی به دریا و آب‌های بین‌المللی است آنها را به شهرهایی برای سکونت دائمی افراد تبدیل کرد که در نهایت موجب رونق اقتصاد و پویایی هر چه بیشتر آن هم می‌شود.
عسگری از ماهشهر

پیامک
پل آزادی خرمشهر نیازمند مرمت فوری است

پل آزادی خرمشهر (پل قدیم) یکی از قدیمی‌ترین پل‌های ایران است که ساخت آن مربوط به سال ۱۳۳۸ هجری شمسی یعنی ۶۳ سال پیش است که شمال و جنوب شهر خرمشهر را به یکدیگر وصل می‌کند. اکنون این پل در حال ریزش و فرو ریختن قرار گرفته و در معرض وقوع یک فاجعه انسانی شرم‌آور و قریب‌الوقوع دیگر است. متأسفانه و در کمال تعجب انواع کامیون‌ها با بارهای چند تنی، به‌دلیل نبود مسیر جایگزینی در داخل شهر، همچنان روی قسمت‌های ترک‌برداشته آن تردد می‌کنند! تنها راه‌حل مسئولان هم تاکنون، رنگ‌آمیزی میله‌های محافظ عابر پیاده‌ این پل بوده است!
نعمتی از خرمشهر

مشکل فرهنگیان مشگین‌شهر اردبیل را پیگیری کنید
 تعاونی فرهنگیان مشگین‌شهر حدود۲۳ سال گذشته وهمچنین چندسال پیش، مبلغی از فرهنگیان جهت اعطای زمین دریافت کرده است اما بعد از حدود۳۰سال هنوز هیچ خبری از تحویل زمین‌ها نیست که هیچ، فقط با بازی و وقت‌کشی در حال از بین بردن حق فرهنگیان هستند درحالی‌که کار دادگاهی آن هم تمام‌شده است. چرا حق فرهنگیان داده نمی‌شود؟ چرا افرادی که قبلا مسئول بودند دوباره در حال برگشتن به‌کار در این تعاونی هستند؟ لطفاً این موضوع را رسیدگی کنید.
آذرپی از مشکین‌شهر

پیام
افزایش جمعیت شهرک‌های اطراف شیراز دردسر‌ساز شده است

جمعیت ساکنان شهرک‌های صدرا، گلستان، قلات و حومه  آنها افزایش یافته است و متعاقب آن رفت‌وآمد به مرکز شهر شیراز و اطراف آن موجب افزایش ترافیک، آلودگی هوا و هزینه‌ها و همچنین خطرات طولانی شدن راه و زیاد شدن مسافربران غیرمجاز و افزایش کرایه‌ها شده است. از شهرداری‌های مربوطه و سازمان راهسازی تقاضای جدی برای اتحاد و توسعه  خطوط متروی شهری، از مسیرهای فرعی و سریع‌السیر و گذرگاه‌های فرعی ایمن به این شهرک‌ها و اتصال آنها به متروی مرکزی شیراز را داریم.
محمدی از شیراز

راهکار عبور از اغتشاشات همدلی و یکپارچگی است
در شرایط فعلی تنها راه نجات ملت و کشور و نظام، یک آشتی ملی و عفو و بخشش عمومی و ایجاد همدلی و یکپارچگی و عدل و عدالت همگانی در بین همه هموطنان عزیزمان است. همانگونه که در اوایل انقلاب اسلامی در ایران اینچنین بود و وفاق ملی موجب به ثمر نشستن تلاش‌های مردم شد و انقلاب شکوهمند اسلامی به پیروزی رسید. هرگونه موضع‌گیری و جبهه‌بندی و خصومت فردی و اجتماعی و انتقام‌گیری و کینه‌ورزی و شرارت از هر کس و هر فرد و هر سویی باعث اختلافات بیشتر و آشفتگی و عدم‌ثبات و امنیت و آرامش در کشور خواهد بود.
محمود بلیغیان از تهران


 

این خبر را به اشتراک بگذارید