• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 23 مهر 1401
کد مطلب : 173952
+
-

با مردم/پیمانکاران به پاکبان‌ها حقوق کافی نمی‌دهند

پاکبانی هستم با مدرک دیپلم ریاضی که شب و روز کار می‌کنم. به‌دلیل شرایط خانوادگی درحالی‌که درسم خوب بود و علاقه‌مند هم بودم، نتوانستم ادامه تحصیل بدهم. گاهی تدریس ریاضی می‌کنم ولی شغل اصلی‌ام پاکبانی است. پیمانکار نه حقوق درستی به ما می‌دهد نه حتی یک دست دستکش و لباس کار. بیمه ما ناقص رد می‌شود درحالی‌که شبکاری سختی کار دارد. شهرداری‌ها بر کار پیمانکاران نظارت کنند که حقوق پاکبان‌های زحمتکش ضایع نشود.
شرافتی از تهران

دادستانی گیلان نیازمند نظارت است
از دادستانی کل کشور تقاضا داریم بر عملکرد دادستانی گیلان نظارت جدی‌تر و بیشتری داشته باشد. برای یک ملاقات حضوری در این دادستانی گاهی تا چند ماه باید معطل بشویم. بهتر نیست صدای مردم را بیشتر بشنوند تا گره‌ها زودتر باز شود؟
سیدعلی طباطبایی از رشت

آنهایی که کشور را به آشوب می‌کشند باید پاسخگو باشند
آنهایی که یک ملت بزرگ را برای اهداف و امیال پلید و شوم خود به مسخره گرفته‌اند و با سرنوشت مردم و یک کشور کهنسال بازی می‌کنند باید روزی پاسخگوی اعمال خود باشند به‌خصوص رسانه‌هایی که از آن سوی آب یا حتی داخل، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.
دوستی از تهران

داروهای بیماران صعب‌العلاج درب منازل‌شان تحویل شود
داروخانه‌ها در راستای خدمت‌رسانی به بیماران همانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای عمل کنند و پس از دریافت نسخه از طریق اینترنت و نسخه پیچی داروهای مورد نیاز بیماران صعب‌العلاج و زمینگیر را با روش شناسایی قانونی تحویل منازل‌شان بدهند.
صمیمی از زنجان

پیامک
ترافیک قلعه نو، ‌خیرآباد و کارخانه قند امان مردم را بریده است

ترافیک منطقه قلعه نو در شهرری تبدیل به معضل ترافیکی 3 شهرستان در جنوب شرق تهران شده و به‌رغم قول‌های مسئولان این مشکل هنوز حل نشده است. ترافیک در محدوده‌های قلعه نو، خیرآباد و کارخانه قند باعث شده است مردم در جنوب شرق استان تهران چندین ساعت در ترافیک باشند، توقع این است که مسئولان باید پای کار بیایند و به این وضع پایان دهند زیرا حق این مردم ساعت‌ها معطل ماندن در ترافیک سرسام آور نیست و حل این معضل بزرگ نیازمند کار جهادی است.
امینی از شهرری

فشار کاری دستیاران پزشکی بسیار زیاد است
فشار کاری دستیاران پزشکی به‌خصوص در سال اول بسیار زیاد است. این دستیاران که پزشکان آینده هستند آنقدر فشار کاری دارند که نه وقت استراحت دارند و نه وقت خواب و رسیدگی به نظافت شخصی. اگر قرار است این افراد پزشکان آینده باشند آیا نباید با سلامتی جسمی و روحی به آن مرحله برسند. اگر چنین است این چه روش و رفتاری است که با دستیاران پزشکی دارند.
دستیار پزشک از تهران

برخی مجریان سعی می‌کنند با گریم شبیه افراد خاص شوند
جلوی مجریانی را که به هر نحوی سعی می‌کنند با گریم شبیه افراد خاصی از داخل و به‌خصوص خارج از کشور شوند را بگیرند. این افراد مروج فرهنگ و نگاه خاصی می‌شوند که پخش چهره آنها از صداوسیما درست نیست تا چه رسد به اینکه مجری برنامه‌های خاص باشند.
ستاری از تهران

پیام
کرایه ماشین‌های شخصی مسافرکش نجومی شده است

چند روز قبل و در ساعت پیک ترافیک عصر از میدان ونک به مقصد میدان تجریش سوار یک پراید شدم که به‌طور مرتب در حال تردد در این مسیر است و به‌اصطلاح جزو ماشین‌های خطی است. موقع پیاده شدن راننده اعلام کرد که کرایه 40هزار تومان است! اعتراض کردم و کار به درگیری لفظی کشید. درنهایت و با وساطت سایرین نصف مبلغ را پرداخت کردم. سؤالم این است که چرا نظارتی بر کار این رانندگان نیست؟ اخذ این مبالغ آن هم از طبقه متوسط جامعه که اکثرا کارمند و حقوق بگیر هستند بی‌انصافی‌است.
حق‌طلب از تهران

یزد با کمبود پل‌های عابر پیاده مواجه است
در شهر یزد اغلب با ترافیک سنگین و نیمه سنگین مواجه هستیم و درحالی‌که خیابان‌ها یکی از مکان‌های پر خطر برای رفت‌وآمد عابران است در اغلب نقاط پل عابر پیاده‌ای وجود ندارد. بعد از چندین بار پیگیری از شهرداری یزد شنیدیم که در شهرداری یزد بودجه‌ای برای احداث این سازه‌ها دیده نشده و مرسوم است که از طریق سرمایه‌گذاری و مشارکتی پل‌ها احداث شود یعنی سرمایه‌گذاران پل را احداث می‌کنند و بعد از آماده‌سازی‌ به‌مدت معلومی که با شهرداری توافق می‌شود، از این سازه‌ها استفاده تبلیغاتی می‌کنند که همین موضوع در یزد باعث نبودن این پل‌ها در بیشتر نقاط شهر شده است.
شفیعی از یزد


قدردانی
عملکرد همشهری قابل تحسین است
عملکرد همشهری عزیز در روزهای اغتشاش قابل تحسین است زیرا همشهری نه‌تنها سرباز دشمن نبود که با قوت در کنار ایران عزیز باقی ماند و به خوبی از وطن دفاع کرد. خدا قوت بزرگواران.
سالم از تهران





 

این خبر را به اشتراک بگذارید