• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
شنبه 23 مهر 1401
کد مطلب : 173936
+
-

اختلافات 2همسایه در فردیس به خون کشیده شد

4قتل در درگیری2همسایه

پلیس در تعقیب مرد مسلحی است که در جریان درگیری با خانواده‌ای که در همسایگی‌اش زندگی می‌کردند، با شلیک گلوله 4نفر از آنها را به قتل رساند و 2نفر دیگر را مجروح کرد.
به‌گزارش همشهری، 2همسایه که در یکی از محلات فردیس واقع در استان البرز زندگی می‌کردند از مدت‌ها قبل با یکدیگر دچار اختلاف بودند. اعضای این دو خانواده بارها بر سر این اختلافات با یکدیگر درگیری پیدا کرده بودند و تلاش‌های اهالی محله برای میانجیگری بین آنها نیز راه به جایی نبرده بود. این اختلافات ادامه داشت تا اینکه شامگاه پنجشنبه کار به درگیری کشیده شد. یکی از همسایه‌ها که پدر خانواده است و 55سال دارد در شرایطی که به‌شدت خشمگین بود به خانه همسایه رفت. او با عصبانیت در خانه آنها را زد و وقتی در باز شد او کلت کمری که با خود همراه داشت را مسلح و شروع به تیراندازی کرد. هنگام وقوع حادثه 6نفر در خانه همسایه بودند که مرد مسلح به‌سوی همگی آنها تیراندازی کرد و با خروج از آنجا گریخت. صدای شلیک پی در پی گلوله ساکنان محله را وحشت زده به کوچه کشاند. آنها از اختلافات این دو خانواده و درگیری‌های‌شان باخبر بودند اما فکرش را هم نمی‌کردند که روزی کار به درگیری مسلحانه و تیراندازی کشیده شود. بعد از آنکه مرد مسلح از آنجا فرار کرد تعدادی از همسایه‌ها خود را به خانه‌ای که تیراندازی در آنجا اتفاق افتاده بود رساندند و با پیکر خونین 6زن و مرد مواجه شدند. 4نفر از آنها شامل 2خواهر و 2برادر بر اثر اصابت گلوله جان‌شان را از دست داده بودند اما زن و مرد دیگری که در آنجا حضور داشتند مجروح شده و به کمک نیاز داشتند.
زمان زیادی از این حادثه هولناک نگذشته بود که امدادگران اورژانس از یک سو و مأموران پلیس از سوی دیگر خود را به محل حادثه رساندند. 2 مجروح حادثه که دچار جراحت و خونریزی شده بودند به بیمارستان منتقل شدند و به دستور بازپرس جنایی تحقیقات در این‌باره آغاز شد.
همه اهالی محله از اختلافات قدیمی این دو همسایه می‌گفتند و اینکه آنها بارها با هم درگیر شده بودند؛ اما هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کرد که روزی کار به جنایت کشیده شود. تعدادی از آنها مرد مسلح را همراه اعضای خانواده‌اش هنگام فرار دیده بودند اما هیچ‌کس به درستی نمی‌دانست که او بعد از قتل 4عضو خانواده‌ای که در همسایگی‌اش زندگی می‌کردند کجا گریخته است. با وجود این از همان زمان تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی مخفیگاه قاتل فراری و دستگیری او آغاز شد.

دستور ویژه دادستان
این حادثه دلخراش بازتاب زیادی در استان البرز داشت. در این شرایط بود که دادستان عمومی و انقلاب فردیس نیز دستور ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده صادر کرد. حسین ناصرخاکی در این‌باره گفت: براساس بررسی‌های اولیه، بر اثر اختلافات قدیمی همسایگی، یکی از همسایه‌ها ضمن حمله مسلحانه با کلت کمری به همسایه مجاور خود، مبادرت به تیراندازی به همه اعضای خانواده کرده و تعدادی از آنها را به قتل رسانده و زخمی کرده و ضارب هم‌اکنون متواری است و دستورات ویژه قضایی برای تسریع در شناسایی و دستگیری قاتل فراری صادر شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :