• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 23 مهر 1401
کد مطلب : 173946
+
-

آغاز تحقیقات درباره ویدئوی برخورد مأمور یگان‌ویژه با یک زن

به‌دنبال انتشار ویدئویی از برخورد نامناسب یکی از مأموران یگان ویژه تهران بزرگ با زنی در خیابان، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.
به گزارش همشهری، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «کلیپ منتشر شده در شبکه‌های معاند پیرامون عملکرد مأموران پلیس در دستگیری خانمی است که از محرکان اغتشاشات در میدان آرژانتین بوده است.»
در ادامه این اطلاعیه آمده است:‌ «با توجه به فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای و تلاش و دروغ‌پردازی‌های شبکه‌های معاند در این خصوص با استفاده از تاکتیک‌های عملیات روانی و سیاه‌نمایی برای تشویش اذهان عمومی و برانگیختن احساسات شهروندان، دستور ویژه‌ای مبنی بر رسیدگی به این موضوع از سوی سلسله مراتب فرماندهی صادر شده است. پلیس ضمن اقدام درخصوص تامین امنیت شهروندان خود را مکلف به پاسخگویی می‌داند و رفتارهای خارج از ضوابط و مقررات را به هیچ وجه تأیید نمی‌کند و درصورت وقوع هرگونه تخلف برابر قوانین و مقررات با متخلفان برخورد خواهد کرد.»
براساس این گزارش، از اواخر هفته گذشته که این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، با واکنش‌های متفاوتی از سوی مخاطبان روبه‌رو شد. هر چند در برخی از شبکه‌ها، ویدئو به‌گونه‌ای منتشر شده که به‌نظر می‌رسد مأمور یگان ویژه مرتکب خطا شده است اما برخی از کاربران با انتشار این ویدئو با سرعت عادی و معمولی معتقدند که ویدئوی اولیه به‌دلیل دستکاری سرعت پخش آن اینگونه القا می‌کند که مأمور یگان ویژه مرتکب خلافی بزرگ شده است اما پخش ویدئو با سرعت عادی و دقت بیشتر از این حکایت دارد که او هیچ تخلفی مرتکب نشده و در حال مرتب کردن مانتوی زن جوان است. با این حال پلیس در حال پیگیری این موضوع است و اطمینان داده که درصورت بروز هرگونه تخلفی، با مرتکب برخورد جدی خواهد شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید